Hostowane centrum telefoniczne to rozwiązanie programowe, które obsługuje połączenia przychodzące i połączenia wychodzące, a także interakcje IVR za pośrednictwem jednego systemu. Hostowane systemy call center to świetna alternatywa dla tradycyjnych call center, ponieważ są internetowe i opłacalne. Nie musisz martwić się o konserwację serwerów, zakup sprzętu lub instalację zewnętrznego oprogramowania.
Dlaczego warto korzystać z hostowanego centrum obsługi telefonicznej?
Doskonałe wsparcie telefoniczne to podstawa każdej odnoszącej sukcesy firmy. Mimo że tradycyjne centra obsługi telefonicznej powoli stają się przestarzałe i zastępowane przez oprogramowanie do obsługi centrów telefonicznych lub hostowane centra obsługi, zapotrzebowanie na wsparcie telefoniczne jest nadal duże.
W rzeczywistości, według CFI Group,76% wszystkich konsumentów woli wsparcie telefoniczne od środków cyfrowych, takich jak e-maile, formularze kontaktowe online i media społecznościowe. W związku z tym ważne jest, aby zaspokoić potrzeby większości klientów, zapewniając szybką, spersonalizowaną i kompetentną obsługę telefoniczną.
Najbardziej bezproblemowym i opłacalnym sposobem jest zainwestowanie w hostowane oprogramowanie call center.
Jak można korzystać z hostowanego centrum obsługi telefonicznej?
Call center, takie jak LiveAgent, oferuje swoim użytkownikom mnóstwo nowoczesnych i profesjonalnych funkcji call center, w tym:
- Połączenia przychodzące
- Połączenia wychodzące
- Połączenia wewnętrzne
- Technologia IVR (Interactive Voice Response)
- Kolejkowanie połączeń
- Automatyczne oddzwanianie
- Uczestniczył w transferach
- Automatyczne przekierowywanie połączeń / automatyczna dystrybucja połączeń (ACD)
- Rozmowy wideo
- Nieograniczone nagrania rozmów
- Wiele obsługiwanych urządzeń telefonicznych, w tym softfony
Oprócz tego wiele hostowanych centrów obsługi telefonicznej zapewnia również dodatkowe funkcje, takie jak:
- Wbudowane oprogramowanie CRM
- Wielokanałowy system obsługi zgłoszeń
- Bazy wiedzy wewnętrzne / zewnętrzne
- Solidne raportowanie, analiza połączeń i śledzenie czasu
- I wiele więcej!
Hostowane call center to nowoczesny typ technologii, który nie wymaga do działania żadnej dodatkowej aplikacji innej firmy. W rzeczywistości rozwiązania call center są tworzone w celu maksymalizacji wydajności przepływu pracy i oszczędności kosztów, a tym samym obejmują wszystkie funkcje i zalety tradycyjnego oprogramowania pomocy technicznej .
Jakie są zalety korzystania z hostowanych centrów obsługi telefonicznej?
Większa satysfakcja klientów
Posiadanie dobrze zorganizowanego hostowanego oprogramowania call center wraz z menu IVR, opcją automatycznego oddzwonienia i nadzorowanymi transferami połączeń może zwiększyć satysfakcję klienta. Klienci chcą opcji oczekiwania na wstrzymanie. Chcą też być informowani o tym, dokąd są kierowani, i otrzymywać pomoc, nawet jeśli osoba, do której mają zostać przeniesieni, nie jest w stanie im pomóc.
Posiadanie kompleksowego hostowanego centrum telefonicznego, takiego jak LiveAgent w twoim arsenale, to najlepsza rzecz, jaką możesz zrobić, aby utrzymać zadowolenie swoich klientów po każdym połączeniu
Krótszy czas rozwiązywania problemów
Posiadanie hostowanego centrum telefonicznego, wyposażonego w system IVR, może pomóc ci skrócić czasy rozwiązywania problemów. Dzięki temu, że umożliwiasz klientom wybór działu, z którym chcą rozmawiać, eliminujesz pośrednika, który zwykle odbiera telefon, słucha, czego potrzebuje klient, i dopiero wtedy kieruje rozmowę do odpowiedniego działu lub przedstawiciela.
Ogromne oszczędności kosztów
Hostowane call center kosztują ułamek ceny tradycyjnego call center. Jedyne, za co musisz zapłacić, to miesięczny abonament i numer telefonu VOIP. Płacisz tylko za użytkowanie w czasie rzeczywistym. Nie ma żadnych dodatkowych opłat za minutę ani ukrytych opłat.
Poza tym nie musisz płacić za czynsz, drogi sprzęt, prąd i nie tylko. Dostęp do call center można również uzyskać z dowolnego komputera lub smartfona z dostępem do Internetu.
Większa efektywność klientów
Hostowane centra obsługi telefonicznej, takie jak LiveAgent, są wyposażone w dodatkowe funkcje i integracje, które mogą poprawić wydajność agentów. Ponieważ Twoi agenci mogą uzyskać dostęp do wszystkich informacji o klientach ze swojego interfejsu telefonicznego, nie będą musieli tracić czasu na szukanie wcześniejszych rozmów, danych kontaktowych i nie tylko.
Większa elastyczność
Hostowane centra obsługi telefonicznej, takie jak LiveAgent, są wyposażone w dodatkowe funkcje i integracje, które mogą poprawić wydajność agentów. Ponieważ Twoi agenci mogą uzyskać dostęp do wszystkich informacji o klientach ze swojego interfejsu telefonicznego nie będą musieli tracić czasu na szukanie wcześniejszych rozmów, danych kontaktowych i nie tylko.
Jak skonfigurować hostowane centrum obsługi telefonicznej w LiveAgent?
Hostowane centrum obsługi telefonicznej LiveAgent można skonfigurować w ciągu kilku minut.
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent i kliknij Zadzwoń
2. Kliknij Numery
3. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz
4. Wybierz swojego dostawcę VOIP (dostawcę VOIP, u którego kupiłeś numer telefonu)
5. Wpisz imię i nazwisko (może to być cokolwiek, wystarczy, że zapamiętasz, jaki to numer)
6. Wybierz dział, do którego będą kierowane połączenia przychodzące na ten numer telefonu
7. Wprowadź prefiks wybierania numeru
8. Zaznacz pole wyboru Nagrywaj połączenia, jeśli chcesz nagrywać wszystkie połączenia przychodzące/wychodzące z tego numeru telefonu
9. Wpisz swoje poświadczenia od dostawcy VOIP (nazwa hosta, nazwa użytkownika, hasło)
10. Kliknij Dodaj
Jeśli numer telefonu został pomyślnie dodany i jest aktywny, obok niego będzie widoczna zielona kropka.
11. Następnie kliknij przycisk Edytuj i IVR .
Skonfiguruj swoje IVR/wiadomości powitalne za pomocą tego przewodnika IVR (wiadomości powitalne / offline).
12. Po skonfigurowaniu IVR kliknij Konfiguracj
13. Kliknij Zadzwoń
14. Kliknij Ustawienia
15. Zmień ustawienia zgodnie ze swoimi preferencjami i kliknij Zapisz
16. Skorzystaj z tego przewodnika, aby dodać swój sprzęt i telefony z oprogramowaniem do ekranu Urządzenia
17. Następnie prześlij ten przewodnik swoim agentom, aby mogli skonfigurować preferowane urządzenia do odbierania połączeń
Jak to wygląda/działa w praktyce?
Hostowane oprogramowanie centrum obsługi telefonicznej LiveAgent jest elastyczne, skalowalne i można uzyskać do niego dostęp z dowolnego komputera lub telefonu z dostępem do Internetu. Może być używany przez wielu użytkowników jednocześnie i dostosowany do Twoich potrzeb biznesowych. System jest niedrogi, łatwy w obsłudze i niezawodny. Zobacz, jak to działa, na poniższym filmie.
Don't wait any longer to improve your customer support.
Try LiveAgent's hosted call center solution today and see the difference it can make for your business!
Frequently Asked Questions
Co to jest hostowane centrum telefoniczne?
Hostowane centrum telefoniczne to rozwiązanie programowe, które obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące oraz interakcje IVR (Interactive Voice Response) poprzez pojedynczy system.
Dlaczego powinienem użyć hostowanego centrum telefonicznego?
Hostowane systemy centrum telefonicznego są doskonałymi alternatywami dla tradycyjnych centrów telefonicznych, ponieważ są oparte na technologii internetowej i kosztowo efektywne. Nie trzeba się martwić o utrzymanie serwerów, zakup sprzętu ani instalację zewnętrznego oprogramowania.
Jakie funkcje są zawarte w hostowanym centrum telefonicznym?
Do funkcji hostowanego centrum telefonicznego zaliczają się: połączenia przychodzące, połączenia wychodzące, połączenia wewnętrzne, technologia IVR (Interactive Voice Response), kolejkowanie połączeń, automatyczne oddzwonienia, przenoszenie połączeń, automatyczne kierowanie połączeń / dystrybucja połączeń (ACD), połączenia wideo, nieograniczona liczba nagrań rozmów.
Jakie korzyści może przynieść twojej firmie hostowane centrum telefoniczne?
Hostowane centrum telefoniczne może poprawić zadowolenie klienta, skrócić czasy reakcji, zwiększyć efektywność agentów, zmniejszyć koszty ogólne oraz dać tobie i twoim agentom większą elastyczność.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o hostowanych centrach obsługi telefonicznej, koniecznie przeczytaj artykuł "Co to jest hostowane centrum obsługi telefonicznej? Kompletny przewodnik". Znajdziesz tam szczegółowe informacje na temat działania i korzyści płynących z tego rozwiązania. Dowiesz się również, dlaczego warto korzystać z hostowanego centrum obsługi telefonicznej. Poznasz zalety takie jak większa satysfakcja klientów, krótszy czas rozwiązywania problemów oraz ogromne oszczędności kosztów.
Jeśli jesteś ciekaw, jak skonfigurować hostowane centrum obsługi telefonicznej w LiveAgent, ten artykuł również Ci to wyjaśni. Dowiesz się, jak wygląda to w praktyce i jak można poprawić obsługę klienta dzięki temu rozwiązaniu.
Oprogramowanie call center od LiveAgent to kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania relacjami z klientami i integracji telefonii komputerowej. Dzięki niemu łatwo zarządzasz wieloma kanałami komunikacyjnymi, zapewniając spersonalizowaną obsługę klienta. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji i 40 integracji, dopasowanych do potrzeb każdej firmy. Wypróbuj za darmo i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom!
Oprogramowanie inbound call center
Zwiększ satysfakcję klientów i efektywność swojego działu obsługi dzięki oprogramowaniu inbound call center od LiveAgent. Skorzystaj z funkcji takich jak inteligentne kolejkowanie, nagrywanie rozmów i analizowanie wyników. Rozpocznij 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak łatwo można personalizować i integrować nasze wszechstronne rozwiązanie chmurowe.