Co to jest ID zgłoszenia?
Identyfikator zgłoszenia to numer referencyjny składający się z sekwencji wielkich liter i cyfr. Każdy identyfikator składa się z 11 znaków i wygląda jak następujący format XXX-XXXXX-XXX .
Za każdym razem, gdy w LiveAgent zostanie użyty ID zgłoszenia, np. w notatce lub na czacie wewnętrznym, dla Twojej wygody zostanie automatycznie dodane hiperłącze. Jeśli w notatce biletu B wymieniony jest ID zgłoszenia A, zostanie on automatycznie wymieniony również w bilecie A.
Jak możesz użyć ID zgłoszenia?
Identyfikatory zgłoszeń ułatwiają znajdowanie określonych zgłoszeń bez konieczności przeszukiwania systemu pomocy technicznej. Dzięki temu możesz szybko dodać lub poinformować o stanie problemu klienta. Te identyfikatory są niezwykle przydatne, ponieważ eliminują nieporozumienia i oszczędzają mnóstwo czasu agentom.
Co to jest zgłoszenie?
Zgłoszenie to żądanie usługi od użytkownika końcowego. Zgłoszenia serwisowe mogą pochodzić z wielu kanałów komunikacji. Takich jak e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet telefon. Za każdym razem, gdy pojawia się nowa komunikacja z klientem, oprogramowanie biletowe automatycznie konwertuje interakcję na zgłoszenie do pomocy technicznej z identyfikatorem.
Funkcje zgłoszeń do pomocy technicznej:
ID zgłoszenia
Natychmiast zidentyfikuj zapytanie klienta dzięki szybkiemu sprawdzeniu identyfikatora biletu. Po prostu dodaj informacje lub przekaż klientowi status zgłoszenia.
Fazy zgłoszeń
Nigdy nie trać kontaktu z zapytaniami klientów dzięki funkcji zgłoszeń. Fazy zgłoszeń mogą być wyświetlane jako; Otwarte, nowe, zamknięte itp.
Automatyczna dystrybucja zgłoszeń
Aby zapewnić efektywną obsługę klienta, należy sprawiedliwie podzielić liczbę biletów, połączeń i rozmów, jakie otrzymuje każdy przedstawiciel klienta w ciągu zmiany. W rezultacie możesz zapobiec wypaleniu agentów i zwiększyć ogólną wydajność. Automatyczna dystrybucja biletów właśnie to umożliwia. Możesz zdefiniować kwotę oraz przerwę, jaką agent powinien mieć w ciągu dnia.
Własność zgłoszenia do pomocy technicznej – odpowiedzialność
Posiadanie scentralizowanego oprogramowania do sprzedaży biletów dla agentów obsługi klienta jest systemem przydatnym z wielu powodów. Możesz nie tylko przeglądać raporty dotyczące wydajności agentów, ale także zobaczyć, który agent rozpatrzył dane zgłoszenie. Zapobiega to pracy większej liczby agentów nad tym samym problemem klienta. Co więcej, możesz łatwo wykryć, kto był odpowiedzialny za konkretny problem klienta. Ponadto, jeśli zajdzie potrzeba przeniesienia klienta do innego działu, możesz łatwo przenieść własność zgłoszenia. W rezultacie nigdy nie usłyszysz: „Nie wiedziałem, że to moja odpowiedzialność”.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent -Ticketing.
Co to jest oprogramowanie do obsługi zgłoszeń?
Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń to program używany przez zespoły wsparcia w celu usprawnienia komunikacji z klientami i zarządzania nią. LiveAgent to proste oprogramowanie do sprzedaży biletów, które zapewnia przejrzystość i wydajność obsługi klienta. Zawiera całą komunikację z klientami w postaci zgłoszeń w jednej skrzynce odbiorczej.
Na przykład; E-maile, połączenia, posty w mediach społecznościowych, czat na żywo i nie tylko. Posiadanie wszystkich zapytań klientów w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej ułatwia zlokalizowanie wszystkich interakcji i danych z klientami.
Inne wspaniałe funkcje:
- Reguły czasowe
- Gotowe wiadomości
- Zgłoszenia dzielone
- Formularz kontaktowy
- Wyszukaj & Zamień
- Szablony wiadomości e-mail
- Zgłoszenia wewnętrzne
- Notatki
- Hybrydowy system zgłoszeniowy
Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – Narzędzie otrzymywania zgłoszeń.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a ticket ID?
The ticket identifier is a reference number that consists of a sequence of numbers and uppercase letters. It consists of 11 characters and has the format: XXX-XXXXX-XXX.
What ticket IDs are used for?
The ticket ID makes it easy to find specific tickets without searching the support system. This allows you to quickly add or inform about the customer problem status. They allow you to eliminate misunderstandings and save time.
Are ticket IDs used in LiveAgent?
Ticket IDs are used in LiveAgent. Each ticket has its own individual ID. This allows you to easily find specific tickets.
Po przeczytaniu o identyfikatorze ID na naszej stronie, możesz dowiedzieć się więcej o tym, co to jest zgłoszenie. Zrozumienie, jak działa system zgłoszeń, jest kluczowe dla efektywnej obsługi klienta.
Jeśli interesuje Cię, jak działa oprogramowanie do obsługi zgłoszeń w LiveAgent, zajrzyj na stronę o systemie zgłoszeń. Dowiesz się tam także, dlaczego warto rozważyć zakup takiego oprogramowania dla swojej firmy.
Dlaczego potrzebujesz systemu zgłoszeniowego?
Odkryj, dlaczego system zgłoszeń jest niezbędny dla Twojej firmy! Dowiedz się, jak centralizacja komunikacji, automatyzacja procesów i lepsza współpraca zespołowa mogą zwiększyć satysfakcję klientów i wydajność agentów. Wypróbuj system za darmo i popraw jakość obsługi klienta już dziś!
Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!