Co to są informacje o kliencie?
Imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres firmy, zamówienia i wiele więcej. Są to informacje o klientach, które każda firma musi przechowywać, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta. Firmy mogą śledzić różne informacje o klientach.

Każda firma musi również wiedzieć, jakie są wymagania jej klientów lub w jaki sposób firma może przewyższyć oczekiwania klientów. Może to zwiększyć sprzedaż, przychody i zbudować satysfakcję klientów. Więcej informacji oznacza lepszą obsługę klienta i rozwój firmy.
Dowiedz się więcej o kontaktach i polach kontaktu w LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co to są informacje o kliencie?
Informacje o kliencie to dane, które mamy o nim w systemie. Zazwyczaj są to imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres firmy, historia zamówień itp. Te informacje są wymagane przez każdą firmę.
Gdzie w LiveAgent są przechowywane informacje o klientach?
Informacje o klientach w LiveAgent są przechowywane w bazie danych w panelu agenta. Aby je sprawdzić, możesz przejść do sekcji „Klienci”. Znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje o dostępnych klientach. W ten sposób możesz poprawić obsługę klienta.
Jak zabezpieczyć informacje o kliencie?
Przechowywanie wrażliwych danych klientów oznacza, że muszą być odpowiednio zabezpieczone. Aby dobrze je chronić, pamiętaj, aby zbierać tylko te dane, których potrzebujesz. Aktualizuj oprogramowanie, którego używasz do komunikacji z klientem - zwykle mają one wbudowane odpowiednie technologie szyfrowania. Następnym krokiem jest ograniczenie dostępności informacji o kliencie tylko do osób, które naprawdę ich potrzebują. Niezwykle ważna jest również świadomość zespołu, jak obchodzić się z danymi.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o sposobach obsługi zgłoszeń, koniecznie przeczytaj artykuł o zgłoszeniach dzielonych i odkryj, jak efektywnie zarządzać zgłoszeniami. Możesz także dowiedzieć się, jak link do maila może ułatwić komunikację z klientami i poprawić ich doświadczenie. Warto również zrozumieć, jak weryfikacja dwuetapowa może zwiększyć bezpieczeństwo Twojego profilu użytkownika. Jeśli rozważasz przejście z CallPage, artykuł o migracji z CallPage pomoże Ci w płynnej zmianie systemu. Aby zwiększyć efektywność w pracy zespołowej, sprawdź sekcję o zarządzaniu projektami. Na koniec, dowiedz się więcej o tym, co oznacza otwarte zgłoszenie i jak nim zarządzać.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!