Co to jest integracja?
Zintegruj swoją witrynę z innymi aplikacjami, aby rozwinąć swój biznes. Wybieraj z szerokiej gamy aplikacji, narzędzi i wtyczek. Email marketing, zarządzanie rozliczeniami, CSM, CRM, zarządzanie projektami, narzędzia do współpracy, narzędzia do migracji. Wszystko, czego potrzebujesz, aby zadowolić swoich klientów.
Zobacz ofertę integracji, wtyczek i aplikacji w usłudze LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Czym jest integracja?
Integracja to możliwość łączenia ze sobą różnych typów witryn, aplikacji, narzędzi i wytycznych. Dzięki integracji w jednym miejscu możesz zarządzać m.in. fakturami, e-mailem, marketingiem w mediach społecznościowych, CRM, narzędziami do współpracy i migracji. Pozwala to na bardziej wydajne działania i poprawia wydajność rozwiązań cyfrowych.
Jak pomaga integracja?
Integracja jest niezwykle pomocna zwłaszcza w pracy wymagającej użycia wielu narzędzi i wtyczek. Dzięki integracji nie musisz przełączać się między narzędziami do komunikacji i zarządzania, oszczędzasz czas na ponowne logowanie. Ponadto użycie jednego interfejsu pomaga w organizacji działań.
Czym są integracje w LiveAgent?
Integracje dostarczane przez LiveAgent umożliwiają podłączenie wielu narzędzi, takich jak: dostawca VoIP, narzędzia do zarządzania firmą, formularze Google, narzędzia do realizacji zamówień, CRM, skrzynki e-mail, narzędzia do płatności i narzędzia planowania. Umożliwia to automatyzację zadań, a także wspiera efektywność zespołu obsługi klienta.
Po przeczytaniu aktualnej strony, warto zainteresować się artykułem na temat weryfikacji dwuetapowej. Dowiesz się, jak zwiększyć bezpieczeństwo swojego profilu przez włączenie tego dodatkowego zabezpieczenia.
Jeśli prowadzisz start-up lub małą firmę, koniecznie przeczytaj artykuł o czacie na żywo. Odkryj, jakie korzyści możesz uzyskać, integrując czat na żywo z Twoją stroną internetową.
Zainteresowani zarządzaniem relacjami z klientami powinni zapoznać się z funkcjami CRM. To narzędzie pomoże Ci w utrzymaniu lepszych relacji z klientami i zwiększeniu ich satysfakcji.
Nie zapomnij też o znaczeniu bezpieczeństwa w dziale pomocy technicznej. Artykuł o bezpieczeństwie Help Desk przedstawia kluczowe funkcje zabezpieczeń, które warto wdrożyć.
Jeśli interesują Cię integracje, sprawdź przegląd integracji LiveAgent. Dowiedz się, jak możesz wykorzystać różne integracje do poprawy efektywności swojego zespołu.