Co to jest kanał wsparcia?
E-mail, czat na żywo, telefon, Facebook i Twitter to kanały wsparcia. Kanał wsparcia to w zasadzie medium, przez które odbywa się komunikacja między Tobą a Twoimi klientami.
Niektóre programy pomocy technicznej oferują e-mail tylko jako kanał wsparcia, inne skupiają się głównie na czacie na żywo. LiveAgent jest wielokanałowym helpdeskiem, więc integruje wszystkie wyżej wymienione kanały wsparcia w 1 aplikacji.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz kanał wsparcia?
Kanał wsparcia to medium, za pośrednictwem którego klient może skontaktować się z firmą lub marką. Obsługa klienta może odbywać się nie tylko jednym kanałem, ale także wielokanałowym.
What are the most popular support channels?
Najpopularniejsze kanały wsparcia to poczta e-mail, media społecznościowe, czat na żywo, widżet wsparcia na miejscu, fora lub grupy dyskusyjne, połączenia telefoniczne i samoobsługowa baza wiedzy.
What support channels can you leverage in LiveAgent?
W LiveAgent możesz korzystać ze wszystkich potrzebnych kanałów wsparcia: e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook, Twitter i samoobsługowa baza wiedzy.
Po zapoznaniu się z tematem kanałów wsparcia, warto rozszerzyć swoją wiedzę o najczęściej zadawane pytania, które mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tego zagadnienia. Odpowiedzi na pytania mogą również wskazać, jak skutecznie poprawić obsługę klienta, co jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy.
Jeśli interesuje Cię, jak oferować najlepszą pomoc techniczną online, odwiedź stronę o wsparciu technicznym online. Znajdziesz tam cenne wskazówki dotyczące umiejętności, które powinien posiadać internetowy agent pomocy technicznej, oraz funkcje, które mogą poprawić obsługę na żywo.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak działa obsługa klienta w call center, sprawdź, jakie są obowiązki przedstawicieli i jak zapewnić wyjątkowe doświadczenia klientom. Poznanie podstawowych cech przedstawiciela obsługi klienta pomoże w lepszym dostosowaniu oferowanej pomocy do potrzeb klientów.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"