Co to jest makro?
Mogą istnieć pewne akcje, które Twój zespół wsparcia ciągle powtarza. Aby zaoszczędzić im czas, możesz tworzyć przygotowane odpowiedzi lub działania i pozwolić swojemu zespołowi na ich wykorzystanie zamiast konieczności przechodzenia przez cały proces za każdym razem.
Makra (lub gotowe lub predefiniowane odpowiedzi) to szybki sposób odpowiedzi na potrzeby Twoich klientów. Pomagają również uzyskać spójność odpowiedzi od różnych członków zespołu wsparcia.
Dowiedz się więcej o gotowych odpowiedziach w LiveAgent
Frequently Asked Questions
Co to jest makro?
Makro to szablon wiadomości do wysłania, gdy klient otrzyma pasujące zgłoszenie do pomocy technicznej. Dzięki makrom możesz zautomatyzować swoją pracę, ponieważ pozwalają na powtarzanie odpowiedzi. Agent nie musi za każdym razem tworzyć nowej wiadomości.
Czy warto używać makra?
Konieczne jest użycie makr. Zdecydowanie ułatwiają pracę i oszczędzają czas. Pozwalają zautomatyzować pracę, ponieważ nie musisz wielokrotnie wpisywać tej samej wiadomości, za każdym razem, gdy klient przychodzi z tym samym pytaniem. Dzięki nim klient otrzymuje niemal natychmiastową odpowiedź na swoje pytanie.
Czy LiveAgent udostępnia makra?
LiveAgent udostępnia makra. Gotowe wiadomości pozwalają szybko odpowiedzieć na typowe prośby za pomocą standardowej odpowiedzi.Zamiast pisać odpowiedź, używa gotowej wiadomości informującej klienta, jak rozwiązać problem.
Po przeczytaniu obecnej strony, warto zapoznać się z artykułem Co to jest makro?, który szczegółowo wyjaśnia, czym dokładnie są makra i jak mogą być używane w różnych systemach. Dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć, jak makra mogą wspomóc obsługę klienta, ten artykuł będzie doskonałym źródłem wiedzy.
Jeśli interesuje Cię tematyka obsługi klienta w call center, artykuł Obsługa klienta w call center oferuje wgląd w to, jak wybrać odpowiedni system dla swojej firmy. Dowiedz się, jakie są kluczowe cechy, które powinieneś wziąć pod uwagę, aby zapewnić klientom wyjątkowe doświadczenia.
Dla osób zainteresowanych bezpieczeństwem w działach pomocy technicznej, artykuł Bezpieczeństwo Help Desk omawia różnorodne funkcje bezpieczeństwa, które mogą chronić Twoją firmę. Poznaj takie opcje jak szyfrowanie HTTPS oraz weryfikację dwuetapową, aby lepiej zabezpieczyć swoje dane.
Jeśli korzystasz z produktów Apple, zapoznaj się z aplikacją iOS LiveAgent, która oferuje wiele funkcji ułatwiających zarządzanie obsługą klienta na urządzeniach mobilnych. Dowiedz się, jak aplikacja może usprawnić Twoje działania i pomóc w lepszym wsparciu klientów.
Zarządzanie relacjami z klientami to klucz do sukcesu, dlatego warto przeczytać artykuł Zarządzanie obsługą klienta, który wyjaśnia, jak skutecznie zarządzać interakcjami z klientami. Zdobądź wiedzę, która pomoże Ci poprawić jakość obsługi i zadowolenie klientów.
Odkryj, jak Grupa Agentów w LiveAgent usprawnia organizację pracy zespołu poprzez automatyczne przekierowywanie wiadomości do odpowiednich działów. Skoncentruj się na efektywności i specjalizacji, tworząc grupy według umiejętności czy lokalizacji klienta. Wypróbuj LiveAgent za darmo i zoptymalizuj obsługę klienta w Twojej firmie!