Co to jest mobilny pakiet SDK?
Mobilny pakiet SDK zapewnia narzędzia do integracji oprogramowania bezpośrednio z Twoją aplikacją. W ten sposób możesz uzyskać dostęp do usług z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem urządzenia mobilnego. Działania, które możesz wykonać za pomocą Mobile SDK w branży oprogramowania dla pomocy technicznej, to dołączanie, tworzenie, przeglądanie i komentowanie zgłoszeń oraz uzyskiwanie dostępu do bazy wiedzy.
Działa doskonale zarówno z systemami operacyjnymi Android, jak i iOS.
Frequently Asked Questions
Co oznacza mobilny pakiet SDK?
SDK lub Software Development Kit to pakiet oprogramowania do pobrania, który zawiera narzędzia potrzebne do budowania na platformie. SDK pozwala na integrację oprogramowania z aplikacją. Dzięki temu możesz uzyskać dostęp do usług z dowolnego miejsca na świecie za pomocą urządzenia mobilnego.
Jakie działania możesz wykonać za pomocą mobilnego pakietu SDK?
Mobilny pakiet SDK umożliwia integrację oprogramowania z aplikacją. Dzięki temu możesz poszerzyć obszar swoich działań. Czynności, które można wykonać za pomocą Mobile SDK, to tworzenie, przeglądanie i komentowanie zgłoszeń oraz dostęp do bazy wiedzy, jeśli jest obsługiwane przez oprogramowanie help desk.
Po przeczytaniu o mobilnym pakiecie SDK, możesz zainteresować się dalszym zgłębianiem tematu, zaczynając od artykułu wyjaśniającego co to jest mobilny pakiet SDK. To pomoże Ci zrozumieć jego zastosowania i korzyści w tworzeniu aplikacji mobilnych.
Jeśli interesuje Cię, jak LiveAgent wyróżnia się wśród oprogramowania pomocy technicznej, sprawdź, dlaczego jest uznawane za najwyżej oceniane i niedrogie oprogramowanie. Dowiesz się, jakie funkcje sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie dla firm poszukujących efektywnych narzędzi wsparcia.
Oprogramowanie call center od LiveAgent to kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania relacjami z klientami i integracji telefonii komputerowej. Dzięki niemu łatwo zarządzasz wieloma kanałami komunikacyjnymi, zapewniając spersonalizowaną obsługę klienta. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji i 40 integracji, dopasowanych do potrzeb każdej firmy. Wypróbuj za darmo i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom!