Co to jest narzędzie do czatu?
Narzędzia czatu są często oparte na przeglądarce i umożliwiają użytkownikom rozpoczęcie czatu z innymi użytkownikami w czasie rzeczywistym. Umożliwia także użytkownikom przesyłanie wiadomości tekstowych, obrazów, filmów i hiperłączy. Zaawansowane narzędzia do czatu w witrynie umożliwiają użytkownikom udostępnianie ekranów, a nawet połączeń głosowych i wideo.
Jak możesz korzystać z narzędzia do czatu?
Mnóstwo firm korzysta z narzędzi do czatu na żywo w swoich witrynach internetowych, aby stać się bardziej dostępnymi dla klientów. Dodając widżet czatu do swojej witryny, Twoja firma będzie mogła otrzymywać informacje zwrotne i pytania od odwiedzających witrynę i klientów.
Dlaczego warto skorzystać z narzędzia do czatu na żywo?
Wykorzystanie takiego narzędzia jest najbardziej opłacalnym sposobem przekształcenia osoby odwiedzającej witrynę w płacącego klienta. Odpowiadając na czas na pytania potencjalnego klienta, znacznie zmniejszasz szansę na przejście na konkurencję. Poza tym jest to łatwy i skuteczny sposób kontaktowania się z ludźmi na całym świecie. Twoi klienci mogą znajdować się w zupełnie innej części świata i łatwo się z Tobą skontaktować.
Jakie inne funkcje mają narzędzia do czatu w witrynie?
Oprócz przesyłania wiadomości tekstowych, obrazów, filmów i linków, narzędzie zapewnia użytkownikom wiele funkcji. Zaawansowane narzędzia do czatu na żywo dostępne w oprogramowaniu obsługi klienta pozwalają użytkownikom korzystać z formularzy przed rozmową, formularzy offline, proaktywnych zaproszeń do czatu, a nawet śledzić odwiedzających witrynę.
Wykorzystanie tych zaawansowanych funkcji umożliwia agentom zbieranie dodatkowych informacji od odwiedzających witrynę, co pomaga agentom skuteczniej odpowiadać na zapytania klientów.
Funkcje czatu na żywo LiveAgent:
- Aktualny adres URL osoby odwiedzającej czat na żywo
- Dokowanie okna czatu
- Maksymalna długość kolejki
- Proaktywne zaproszenia do czatu
- Śledzenie wbudowane w czat
- Widok pisania w czasie rzeczywistym
- Dystrybucja czatów
- Czat wewnętrzny
- Historia czatów
- Goście w Internecie
- Przegląd czatu
Jak stworzyć narzędzie do czatu?
Aby dodać narzędzie do czatu do swojej witryny, musisz użyć oprogramowania do czatu na żywo. LiveAgent zawiera także czat na żywo. Po prostu utwórz konto i zapoznaj się z przewodnikiem wprowadzającym. Po zapoznaniu się z oprogramowaniem po prostu dostosuj swój własny przycisk czatu.
Przeczytaj szczegółowy przewodnik dotyczący tworzenia przycisku czatu na żywo w LiveAgent.
Co to jest oprogramowanie do czatu na żywo?
Oprogramowanie do czatu na żywo, takie jak LiveAgent, często stanowi część większego rozwiązania pomocy technicznej wykorzystywanego przez zespoły obsługi klienta. Oprogramowanie do czatu na żywo umożliwia prowadzenie czatu na żywo z klientami w czasie rzeczywistym i konwertowanie rozmów na czacie na żywo na zgłoszenia przechowywane w uniwersalna skrzynka odbiorcza.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł Agent na żywo – oprogramowanie do czatu na żywo.
Inne istotne funkcje LiveAgent:
- Otrzymywania zgłoszeń
- Zasady i umowy SLA
- CRM
- Wiadomości w puszkach i predefiniowane odpowiedzi
- Baza wiedzy
- IVR
Dowiedz się więcej o wszystkich LiveAgent — funkcje.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a chat tool?
Chat tools are tools that allow you to chat with the client, send text messages, images, videos and hyperlinks. More advanced chat tools allow screen sharing, voice and video calls.
Does LiveAgent provide a chat tool?
LiveAgent provides one of the best chat tools. This is one of the most important elements in customer service. This allows the customer service team to communicate easily and directly with customers. In addition to sending text messages, it provides many additional elements, such as the ability to send image and video, or screen sharing, which can be helpful when you need to visualize something to help a customer.
What are best practices of using a chat tool?
Thanks to the chat tool, you can quickly communicate with the client. That is why it is so important for the chat to run smoothly. Thanks to this, we have a better chance that the customer will choose a product or service of our brand. It is good to use the features offered by the chat when the problem is more complex. Thanks to the possibility of sending an image, video or sharing the screen, it can directly show the customer what to do. It is also important that the client has very easy access to the chat so that he can contact the support team from any subpage. One should also remember about personalizing responses and the importance of building a relationship with the client - and a great tool for building relationships is live chat, which works in real time.
Po zapoznaniu się z informacjami na temat narzędzia do czatu, warto zgłębić wiedzę o oprogramowaniu do czatu na żywo dla agencji. Dowiesz się tam, jakie korzyści może przynieść Twojej agencji korzystanie z czatu na żywo oraz jakie funkcje można w nim znaleźć. To pozwoli Ci na efektywniejsze zarządzanie komunikacją z klientami i poprawę jakości obsługi.