Jakie są role agentów niestandardowych?
Kiedy nowy użytkownik jest dodawany do LiveAgent, konieczne jest zdefiniowanie roli agenta. Role określają obowiązki i możliwości agenta. W LiveAgent można wybrać jedną z domyślnych ról.
Istnieją pewne domyślne typy użytkowników, takie jak właściciel, administrator i agent.
Jednak niektórzy przedstawiciele klientów zajmują się specjalnymi zapytaniami, dlatego konieczne jest zdefiniowanie im indywidualnej roli. Istnieje potrzeba stworzenia niestandardowej roli agenta.
LiveAgent nie ma jeszcze funkcji niestandardowych ról agentów.
Frequently Asked Questions
Jakie są role agentów niestandardowych?
Niestandardowe role agentów to indywidualne role dla agentów obsługujących specjalne zapytania. Dostosowane są do potrzeb konkretnych klientów. Standardowe role użytkownika w Live Agent to właściciel, administrator i agent.
Jak uzyskać dostęp do ról agentów niestandardowych w LiveAgent?
Niestety w usłudze LiveAgent nie są jeszcze dostępne żadne role agentów niestandardowych. W tym momencie możesz wybrać tylko jedną z 3 standardowych ról z dobrze zdefiniowanym zakresem obowiązków.
Czy możesz edytować role agentów niestandardowych w LiveAgent?
Obecnie nie można edytować niestandardowych ról agentów w usłudze LiveAgent, ponieważ nie są one dostępne. Zmiany można zastosować tylko w trzech standardowych rolach, jeśli masz odpowiednie uprawnienia.
Jeśli interesują Cię różne role agentów, warto zapoznać się z wyjaśnieniem na temat roli agenta. Dowiesz się tam, co dokładnie oznacza rola agenta i jakie ma znaczenie dla obsługi klienta.
Zastanawiasz się nad migracją z innego systemu? Sprawdź, jak przeprowadzić migrację z LiveCall do LiveAgent. Znajdziesz tam informacje o bezpłatnej migracji oraz jakie dane można przenieść.
Jeśli korzystasz z CallPage i planujesz zmiany, przeczytaj, jak przechodzić z CallPage na LiveAgent. Dowiesz się, jakie dane można migrować i jak LiveAgent może poprawić Twoją obsługę klienta.
Zrozumienie lojalności klientów jest kluczem do sukcesu. Zajrzyj do wyjaśnienia na temat lojalności, aby dowiedzieć się, czym jest lojalność i jak ją budować.
Discover how modern call centers ensure customer satisfaction with LiveAgent's comprehensive tools. Enhance service with 24/7 support across social media, live chat, and mobile apps. Learn to manage inbound and outbound call center operations for exceptional customer experiences. Try LiveAgent for free and elevate your customer service today!
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!
Odkryj, jak Grupa Agentów w LiveAgent usprawnia organizację pracy zespołu poprzez automatyczne przekierowywanie wiadomości do odpowiednich działów. Skoncentruj się na efektywności i specjalizacji, tworząc grupy według umiejętności czy lokalizacji klienta. Wypróbuj LiveAgent za darmo i zoptymalizuj obsługę klienta w Twojej firmie!