Co to jest obsługa wielu kanałów?
Daj swoim klientom szeroki wachlarz możliwości dotarcia do Ciebie, integrując wiele różnych kanałów komunikacji.
Możesz wybierać spośród szerokiej gamy platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, aby dotrzeć do szerszej publiczności i przyciągnąć nowych potencjalnych klientów.
Podobnie, spróbuj rozszerzyć swoją firmę na więcej rodzajów urządzeń i bądź łatwo dostępny w dowolnym miejscu i czasie. Możesz rozszerzyć swoją działalność na telefony komórkowe, dostawców poczty e-mail lub zacząć korzystać z usług czatu w celu natychmiastowego nawiązania kontaktu z klientami.
Frequently Asked Questions
Jaka jest definicja wsparcia wielokanałowego?
Wsparcie wielokanałowe to wielokanałowa obsługa klienta prowadzona w więcej niż dwóch różnych kanałach. Dotyczy to sytuacji, w której firma oferuje wsparcie wieloma kanałami, a klienci mogą wybrać najdogodniejszy z nich. W ten sposób firmy mogą wspierać klientów w preferowanym przez siebie kanale.
Jakie są zasady wsparcia wielokanałowego?
Istnieje kilka zasad działania wielokanałowego. Pierwszym z nich jest zrozumienie grupy docelowej. Dzięki temu wiesz, gdzie jest więcej przedstawicieli Twoich potencjalnych klientów i z czym najbardziej będą chcieli się skontaktować. Innym jest planowanie usług, a nie kanałów. Ważne jest, aby mieć na uwadze cel, a nie tylko drogę. Inną zasadą jest to, że rzadko zdarza się, aby klient szedł z punktu A do punktu B. Trzeba liczyć się z tym, że często ucieka z wybranej ścieżki. Kolejną zasadą jest to, że doświadczenie klienta nie zna granic, dlatego język komunikacji całej marki i pracowników o marce powinien być spójny. Wreszcie ważne jest, aby wypróbować różne rozwiązania.
Czy możesz zapewnić wielokanałowe wsparcie za pomocą LiveAgent?
Dzięki LiveAgent możesz zapewnić obsługę wielu kanałów. LiveAgent to wielokanałowy helpdesk. Integruje e-mail, czat na żywo, telefon, Facebook i Twitter w jednej aplikacji. Dzięki temu obsługa klienta Twojej marki może odbywać się na wielokanałowym i wysokim poziomie.
Po przeczytaniu obecnej strony, warto zwrócić uwagę na to, jak czat na żywo dla firm może wzbogacić obsługę klienta w Twojej firmie. Dowiedz się, jakie korzyści niesie za sobą integracja tego narzędzia z witryną. Kolejnym ciekawym tematem może być wielojęzyczność w LiveAgent, która pozwala dostosować widżety do języka użytkowników. To rozwiązanie pomoże Ci lepiej obsłużyć międzynarodowych klientów. Jeśli działasz w branży motoryzacyjnej, czat na żywo dla branży motoryzacyjnej może być kluczem do zwiększenia zaangażowania klientów. Poznaj, jak to narzędzie wspiera sprzedaż i obsługę w salonach samochodowych. Rozważ także, jak wsparcie techniczne online może ułatwić życie Twoim klientom. Zyskaj wiedzę na temat najlepszych praktyk i narzędzi wsparcia technicznego. Ostatnim poleceniem jest przegląd oprogramowania pomocy technicznej uznanego przez GetApp, które wyróżnia się jako niedrogie i efektywne. Sprawdź, dlaczego LiveAgent zdobywa uznanie w branży.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"