Co to jest zgłoszenie oczekujące?
Oznaczenie zgłoszenia jako oczekującego jest sposobem na zasygnalizowanie, że potrzeba więcej czasu na jego rozwiązanie. Gdy zgłoszenie jest oznaczone jako Oczekujące, jego zegar SLA jest wstrzymany. Dzięki temu agent odpowiedzialny za to zgłoszenie ma więcej czasu na znalezienie rozwiązania.
Nie jest konieczne, aby zgłoszenie było oznaczone jako Oczekujące podczas jego cyklu życia, ponieważ można je rozwiązać natychmiast, a zatem bezpośrednio oznaczyć jako Rozwiązane.
Frequently Asked Questions
Co oznacza oczekujące zgłoszenie?
Oczekujące zgłoszenie to zgłoszenie, którego rozwiązanie zajmuje agentowi więcej czasu lub potrzebuje dodatkowych informacji w celu rozwiązania problemu klienta. Jest to najczęściej drugi etap cyklu życia zgłoszenia.
Czy musisz oznaczyć wszystkie zgłoszenia jako oczekujące?
Nie każde zgłoszenie musi być oznaczone jako oczekujące. Jeśli agent może udzielić szybkiej odpowiedzi, zgłoszenie nie musi przechodzić w stan oczekiwania. To oznaczenie jest przydatne dla agentów, którzy mają dużo zgłoszeń i wskazuje, że klient nadal czeka na pomoc w tym zgłoszeniu.
Gdzie w LiveAgent można sprawdzić listę oczekujących zgłoszeń?
Listę oczekujących zgłoszeń można sprawdzić w sekcji zgłoszeń obok wszystkich zgłoszeń. Możesz również odpowiednio filtrować listę, aby pokazać tylko oczekujące zgłoszenia.
Jeśli interesuje Cię, jak działa system zgłoszeń w LiveAgent, to warto zapoznać się z jego możliwościami, takimi jak automatyczna dystrybucja zgłoszeń czy śledzenie czasu. Poznasz też, dlaczego Twoja firma powinna rozważyć zakup tego oprogramowania. Dla osób ciekawych, czym jest system obsługi zgłoszeń typu open source, dostępne są informacje o jego zaletach i zastosowaniach. Dowiesz się również, jak może on pomóc w poprawie obsługi klienta. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o formularzu zgłoszeniowym, to artykuł ten wyjaśnia jego rolę i korzyści, jakie niesie dla obsługi klienta. To świetny sposób na usprawnienie komunikacji z klientami. Na koniec, LiveAgent uznane przez GetApp jako niedrogie oprogramowanie pomocy technicznej, to lektura, która pokaże, dlaczego warto zainwestować w to narzędzie. Znajdziesz tam opinie użytkowników i powody, dla których jest to doskonały wybór.
Odkryj, jak automatyzacja przypisywania zgłoszeń w LiveAgent usprawnia komunikację między agentami a klientami. Zarządzaj zgłoszeniami z różnych kanałów w jednej skrzynce odbiorczej, zwiększając efektywność obsługi. Wypróbuj bezpłatnie i przekonaj się, jak łatwo można poprawić jakość wsparcia klienta!
Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!