Co to jest oprogramowanie CRM?
Oprogramowanie CRM to specjalny rodzaj oprogramowania, który jest przeznaczony do zarządzania relacjami biznesowymi. Pozwala użytkownikom przechowywać i organizować wszelkie informacje i zapisy dotyczące klientów, np. ich kontakty, zamówienia, zainteresowania i wiele więcej. Pomaga również w śledzeniu potencjalnych klientów, umów, obsłudze klienta lub zarządzaniu aktywami lub zasobami.
W LiveAgent możesz przechowywać dane klientów w skrzynce z danymi kontaktowymi lub możesz również zintegrować narzędzia CRM z Twoim LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Co to jest oprogramowanie CRM?
Oprogramowanie CRM to platforma umożliwiająca kontakt z różnymi działami w firmie. Dzięki temu każdy pracownik firmy ma łatwy dostęp do danych, niezależnie czy pracuje w zespole obsługi klienta, w marketingu czy sprzedaży.
Jakie są niezbędne funkcje oprogramowania CRM?
Istnieje kilka podstawowych funkcji oprogramowania CRM, które znacznie ułatwiają pracę. Pierwszym jest zdecydowanie zarządzanie kontaktami, dzięki któremu możemy edytować kontakty i mieć do nich dostęp. Oprócz zarządzania kontaktami, bardzo dobrym udogodnieniem są opcje zarządzania dokumentami i ofertami. Integracja poczty e-mail to niezwykle ważna funkcja, która umożliwia lepszy przepływ pracy.
Jakie są najlepsze praktyki korzystania z oprogramowania CRM?
Sprawdzone metody korzystania z oprogramowania CRM obejmują wybór odpowiedniego oprogramowania. CRM powinien najlepiej odpowiadać potrzebom marki. Kolejnym ważnym punktem jest szkolenie pracowników. Sprawny pracownik w danym systemie CRM będzie bardziej efektywny i poczuje się pewniej. Dobrze jest też ustalić zasady działania i współpracy tak, aby każdy pracownik miał jasność. CRM to także możliwość automatyzacji, dlatego ważne jest, aby dobrze go wykorzystać w chwilach, które są potrzebne. Upewnij się również, że wszystkie niezbędne dane i informacje znajdują się w CRM.
Jeśli zainteresowało Cię, czym jest oprogramowanie CRM i jak może wesprzeć Twoją firmę, koniecznie sprawdź wyjaśnienie oprogramowania CRM. Dowiesz się tam, dlaczego warto zastosować CRM oraz jakie korzyści może przynieść.
Kolejnym krokiem może być zapoznanie się z oprogramowaniem do kontaktu z klientem. To artykuł, który wyjaśnia, jak zarządzać kontaktami z klientami, by poprawić ich obsługę.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jakie są najlepsze opcje na rynku, odwiedź stronę o 25 najlepszych oprogramowaniach CRM w 2024. Znajdziesz tam szczegółowe porównanie różnych rozwiązań CRM.
Dodatkowo, jeśli interesuje Cię kompleksowa obsługa klienta, możesz zapoznać się z artykułem o oprogramowaniu contact center. To miejsce, gdzie dowiesz się, jak stworzyć bezproblemową obsługę klienta z pomocą nowoczesnych narzędzi.
Oprogramowanie call center od LiveAgent to kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania relacjami z klientami i integracji telefonii komputerowej. Dzięki niemu łatwo zarządzasz wieloma kanałami komunikacyjnymi, zapewniając spersonalizowaną obsługę klienta. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji i 40 integracji, dopasowanych do potrzeb każdej firmy. Wypróbuj za darmo i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom!
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!
Lokalne oprogramowanie helpdesk
Lokalne oprogramowanie helpdesk to elastyczne, bezpieczne rozwiązanie on-premise oszczędzające czas i pieniądze Twojej firmy.