Co to jest oprogramowanie CRM?
Oprogramowanie CRM to specjalny rodzaj oprogramowania, który jest przeznaczony do zarządzania relacjami biznesowymi. Pozwala użytkownikom przechowywać i organizować wszelkie informacje i zapisy dotyczące klientów, np. ich kontakty, zamówienia, zainteresowania i wiele więcej. Pomaga również w śledzeniu potencjalnych klientów, umów, obsłudze klienta lub zarządzaniu aktywami lub zasobami.
W LiveAgent możesz przechowywać dane klientów w skrzynce z danymi kontaktowymi lub możesz również zintegrować narzędzia CRM z Twoim LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co to jest oprogramowanie CRM?
Oprogramowanie CRM to platforma umożliwiająca kontakt z różnymi działami w firmie. Dzięki temu każdy pracownik firmy ma łatwy dostęp do danych, niezależnie czy pracuje w zespole obsługi klienta, w marketingu czy sprzedaży.
Jakie są niezbędne funkcje oprogramowania CRM?
Istnieje kilka podstawowych funkcji oprogramowania CRM, które znacznie ułatwiają pracę. Pierwszym jest zdecydowanie zarządzanie kontaktami, dzięki któremu możemy edytować kontakty i mieć do nich dostęp. Oprócz zarządzania kontaktami, bardzo dobrym udogodnieniem są opcje zarządzania dokumentami i ofertami. Integracja poczty e-mail to niezwykle ważna funkcja, która umożliwia lepszy przepływ pracy.
Jakie są najlepsze praktyki korzystania z oprogramowania CRM?
Sprawdzone metody korzystania z oprogramowania CRM obejmują wybór odpowiedniego oprogramowania. CRM powinien najlepiej odpowiadać potrzebom marki. Kolejnym ważnym punktem jest szkolenie pracowników. Sprawny pracownik w danym systemie CRM będzie bardziej efektywny i poczuje się pewniej. Dobrze jest też ustalić zasady działania i współpracy tak, aby każdy pracownik miał jasność. CRM to także możliwość automatyzacji, dlatego ważne jest, aby dobrze go wykorzystać w chwilach, które są potrzebne. Upewnij się również, że wszystkie niezbędne dane i informacje znajdują się w CRM.
Jeśli zainteresowało Cię, czym jest oprogramowanie CRM i jak może wesprzeć Twoją firmę, koniecznie sprawdź wyjaśnienie oprogramowania CRM. Dowiesz się tam, dlaczego warto zastosować CRM oraz jakie korzyści może przynieść.
Kolejnym krokiem może być zapoznanie się z oprogramowaniem do kontaktu z klientem. To artykuł, który wyjaśnia, jak zarządzać kontaktami z klientami, by poprawić ich obsługę.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jakie są najlepsze opcje na rynku, odwiedź stronę o 25 najlepszych oprogramowaniach CRM w 2024. Znajdziesz tam szczegółowe porównanie różnych rozwiązań CRM.
Dodatkowo, jeśli interesuje Cię kompleksowa obsługa klienta, możesz zapoznać się z artykułem o oprogramowaniu contact center. To miejsce, gdzie dowiesz się, jak stworzyć bezproblemową obsługę klienta z pomocą nowoczesnych narzędzi.
Oprogramowanie call center od LiveAgent to kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania relacjami z klientami i integracji telefonii komputerowej. Dzięki niemu łatwo zarządzasz wieloma kanałami komunikacyjnymi, zapewniając spersonalizowaną obsługę klienta. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji i 40 integracji, dopasowanych do potrzeb każdej firmy. Wypróbuj za darmo i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom!