Co to jest oprogramowanie do obsługi kontaktów z klientami?
Oprogramowanie do kontaktu z klientem to program podnoszący efektywność contact center. Użytkownicy mogą skonfigurować pewne reguły, aby zorganizować kierowanie kontaktów do przedstawicieli klienta. Oprogramowanie Help Desk może być również oparte na sieci WWW, dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Jest łatwy w obsłudze i bezpieczny, ponieważ wszystkie dane są przechowywane na serwerze.
Niektóre programy umożliwiają użytkownikom tworzenie portali klientów, które obsługują klientów, gdy agenci są w trybie offline. Klienci mogą czytać artykuły z bazy wiedzy, fora i tam znaleźć rozwiązanie swoich problemów.
Frequently Asked Questions
Co to jest oprogramowanie do obsługi kontaktów z klientami?
Oprogramowanie do kontaktu z klientem to system poprawiający jakość obsługi klienta i efektywność contact center. Dzięki temu klient może łatwo skontaktować się z obsługą klienta, gdy tego potrzebuje, a z drugiej strony ułatwia to obsługę wielu kanałów komunikacji.
Jakie są najważniejsze cechy oprogramowania do obsługi kontaktów z klientami?
Najważniejszą cechą oprogramowania do kontaktu z klientem jest możliwość obsługi wielu kanałów (rozmowy telefoniczne, media społecznościowe, czaty, e-maile) z jednego miejsca w sieci. Niezwykle ważne jest również tworzenie reguł i zarządzanie kontaktami. Inną cechą jest to, że obsługa klienta może bezpiecznie wyszukiwać i przechowywać dane klientów w jednym miejscu.
Jakie są rodzaje oprogramowania do obsługi kontaktów z klientami?
Istnieje 6 podstawowych typów oprogramowania do obsługi klienta Pierwsza to współdzielona skrzynka odbiorcza i oprogramowanie pomocnicze. Zwykle kilka osób może się tam zalogować na jedno konto. Drugim przykładem jest oprogramowanie punktu obsługi. Zwykle używany w funkcjach zarządzania usługami IT. Kolejnym jest system przesyłania wiadomości i czatu. Dzięki temu rozmowy z klientem są technicznie proste dla obu stron. Dalej jest narzędzie wsparcia telefonicznego. To najbardziej tradycyjny kanał komunikacji z klientem. Piątym systemem jest CRM, czyli oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami. System ma na celu wzmocnienie relacji. I ostatnia z nich to oprogramowanie bazujące na wiedzy, które umożliwia wymianę kluczowych informacji.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o najlepszym oprogramowaniu contact center, odwiedź nasz artykuł na temat najlepszego oprogramowania Contact Center na rok 2022. Znajdziesz tam informacje o tym, jak zaawansowane technologie mogą poprawić obsługę klienta i zwiększyć produktywność. Dla tych, którzy szukają narzędzi do obsługi klienta, nasz artykuł o najlepszym narzędziu obsługi klienta w roku 2021 oferuje wgląd w to, jak zintegrowane rozwiązania mogą budować lojalność klientów i zwiększać sprzedaż. Jeśli interesuje Cię oprogramowanie call center, nasz artykuł o najlepszym oprogramowaniu Call center w 2022 roku pokaże, jak efektywnie zarządzać połączeniami i zapewniać wysokiej jakości obsługę. Wreszcie, jeśli Twoim celem jest poprawa sukcesu klienta, sprawdź nasze wskazówki w artykule o najlepszym oprogramowaniu do customer success na rok 2021, aby dowiedzieć się, jak zapewnić nienaganną obsługę na każdym kanale komunikacji.
Oprogramowanie call center od LiveAgent to kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania relacjami z klientami i integracji telefonii komputerowej. Dzięki niemu łatwo zarządzasz wieloma kanałami komunikacyjnymi, zapewniając spersonalizowaną obsługę klienta. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji i 40 integracji, dopasowanych do potrzeb każdej firmy. Wypróbuj za darmo i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom!
Miej zawsze oko na swoich klientów
Uzyskaj najlepsze oprogramowanie do śledzenia klientów z LiveAgent i popraw zadowolenie oraz sprzedaż! Śledź wszystkie ruchy klientów w jednym narzędziu, integruj się z różnymi kanałami i korzystaj z zaawansowanych funkcji CRM. Skorzystaj z darmowej wersji próbnej bez karty kredytowej już dziś!
Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?
Popraw obsługę klienta z niezawodnym oprogramowaniem telefonicznym LiveAgent. Wypróbuj za darmo, bez karty kredytowej!