Co to jest oprogramowanie pomocy technicznej?
Help Desk Software służy do zarządzania relacjami z klientami. Jest to platforma internetowa, na której Twoi agenci mogą rozwiązywać problemy klientów.
W oprogramowaniu Help Desk każdy zgłoszony problem jest zamieniany na zgłoszenie. Zgłoszenia te nie zawierają żadnych informacji o kliencie, a jedynie o jego problemie. Może to spowodować powtarzanie zgłoszeń i frustrację klientów.
Oprogramowanie Help Desk oferuje wiele korzyści zarówno agentom, jak i klientom. Agenci mogą przypisywać, priorytetyzować i kategoryzować zgłoszenia oraz łatwo sortować rozwiązane i nierozwiązane zgłoszenia. Portal klienta zapewnia klientom bazę wiedzy i forum społeczności, na którym mogą znaleźć rozwiązania swoich problemów.
Frequently Asked Questions
Jak zdefiniować oprogramowanie help desk?
Oprogramowanie wsparcia to oprogramowanie, które wspiera działanie zespołu obsługi klienta. Dzięki niemu masz możliwość zintegrowania wszystkich agentów w jednej przestrzeni, dostęp do skrzynki e-mail, czatów na żywo, połączeń, formularzy kontaktowych, a także danych klientów, historii kontaktów i raportów.
Jakie są niezbędne funkcje oprogramowania help desk?
Niezbędne funkcje oprogramowania wsparcia technicznego to dostęp do wszystkich kanałów komunikacji, takich jak e-mail, media społecznościowe, czat na żywo i call center, intuicyjny interfejs, możliwość integracji z innymi narzędziami oraz opcje współpracy z innymi agentów. Oczywiście oprogramowanie musi być obsługiwane na doskonałym poziomie.
Czy LiveAgent oferuje oprogramowanie help desk?
LiveAgent oferuje oprogramowanie wsparcia technicznego. Oprogramowanie zawiera wszystkie opcje potrzebne do utrzymania działu obsługi klienta na najwyższym poziomie. Zapewnia nie tylko wielokanałową funkcjonalność, ale także dostęp do raportów i historii aktywności. Zawiera również mnóstwo dodatkowych funkcji, które mogą usprawnić pracę zespołu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o funkcjach zwiększających bezpieczeństwo w dziale pomocy technicznej, warto przyjrzeć się rozwiązaniom takim jak blokowanie IP czy weryfikacja dwuetapowa. Te funkcje mogą chronić dane Twoich klientów i zapewnić bezpieczne działanie Twojej firmy. Poznaj trzy powody, dla których firmy programistyczne wybierają LiveAgent, co pozwala im skupić się lepiej na potrzebach klientów i zbudować skuteczne lejki sprzedażowe. Odkryj, jak LiveAgent może pomóc Twojej firmie, oferując więcej opcji kontaktu i organizację zgłoszeń w helpdesk, co przekłada się na większe zadowolenie klientów i oszczędność czasu. Jeśli szukasz elastycznego, wielokanałowego działu pomocy, zobacz, jak LiveAgent może być lepszym rozwiązaniem niż Desk.com, zapewniając darmową migrację i całodobową obsługę klienta. Dla korporacji, które chcą z łatwością skalować swój biznes i wdrażać zaawansowane funkcje automatyzacji, LiveAgent oferuje doskonałe oprogramowanie help desk, które zwiększa satysfakcję klienta i efektywność firmy. Jeśli interesuje Cię, czym jest obsługa klienta, dowiedz się, jak różni się ona od wsparcia i jakie są najlepsze kanały komunikacji z klientami, aby poprawić ich doświadczenie i zadowolenie.