Co to jest pulpit agenta?
Dashboard składa się z ekranu, który wyświetla informacje dla użytkownika w jednym miejscu, dzięki czemu informacje są łatwe i dostępne. Dzięki temu agenci są na bieżąco z najważniejszymi informacjami w firmie.
Dashboard dostarcza dane w czasie rzeczywistym i pomaga agentom monitorować ich wydajność. Na przykład, gdy agent obsługi klienta loguje się na swoje konto, na swojej firmowej stronie internetowej może zobaczyć liczbę przypisanych mu otwartych zgłoszeń oraz agentów pracujących w jego dziale. Jeśli jest dużo otwartych zgłoszeń, oznacza to, że agent i jego zespół nie pracują dobrze, aby zaspokoić potrzeby klientów.
Frequently Asked Questions
Co to jest pulpit agenta?
Panel agenta to narzędzie, które umożliwia zarządzanie informacjami i prowadzenie analizy biznesowej. Wyświetla i przechowuje ważne dane z różnych źródeł w jednym miejscu. Zwykle stosuje się wizualizacje danych, które pozwalają na łatwe zrozumienie wyświetlanych danych i ich zależności. Pozwala śledzić trendy i wykluczać błędy.
Jak uzyskać dostęp do pulpitu agenta w LiveAgent?
Musisz być użytkownikiem LiveAgent, aby uzyskać dostęp do pulpitu nawigacyjnego. Po zalogowaniu się do systemu na swoim koncie, użytkownikowi prezentowany jest dashboard, który pozwala śledzić ilość otwartych zgłoszeń przypisanych do konkretnego klienta, informację ile osób pracuje w danym dziale. Pulpit nawigacyjny pomaga agentom monitorować ich wydajność.
Jakie typy pulpitów agentów oferuje LIveAgent?
Istnieją trzy główne typy pulpitów nawigacyjnych, z których pierwszy to pulpit, który informuje o tym, co się dzieje w danym momencie. Drugi to strategiczny pulpit, który śledzi wskaźniki KPI. Ostatni to kokpit analityczny, który służy do przetwarzania danych w celu identyfikacji mocnych stron. W LiveAgent masz dostęp do pulpitu.
Po przeczytaniu tego artykułu, warto zapoznać się z wyjaśnieniem panelu agenta, aby zrozumieć, jak działa pulpit agenta i jak może pomóc w codziennej pracy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak efektywnie zarządzać zgłoszeniami, odwiedź stronę o zgłoszeniach dzielonych. Dla tych, którzy są zainteresowani optymalizacją pracy zespołu, artykuł o zarządzaniu projektami może być bardzo przydatny. Natomiast jeśli Twoja firma korzysta z Magento, zapoznaj się z integracją Magento i odkryj, jak można ją wykorzystać do poprawy obsługi klienta.