Co to jest pathfinder?
Pathfinder można zintegrować z aktualnym oprogramowaniem, aby poprawić obsługę klienta. Aplikacja umożliwia śledzenie aktywności użytkowników końcowych na 30 minut przed i po przesłaniu zgłoszenia pomocy. Posiadanie jasnego obrazu tego, nad czym klient pracował, może być niezwykle pomocne dla członka zespołu wsparcia podczas rozwiązywania problemu klienta.
Frequently Asked Questions
Co to jest pathfinder?
Pathfinder to opcja, która umożliwia śledzenie aktywności użytkowników końcowych na 30 minut przed i po przesłaniu zgłoszenia do pomocy technicznej. Dzięki temu masz obraz tego, nad czym klient pracował, co może ułatwić pracę agentowi, który udzieli wsparcia.
Jak korzystać z pathfindera?
Pathfinder można zintegrować z aktualnym oprogramowaniem. Dzięki niemu dowiadujemy się, jakie kroki podjął klient i może to pomóc w znalezieniu źródła problemu, a także pokazuje nam, co klient już zrobił, a co nie okazało się skuteczne.
Czy możesz zintegrować pathfinder z kontem LiveAgent?
Pathfinder można zintegrować z aktualnym oprogramowaniem LiveAgent. Daje to szansę na poprawę obsługi klienta.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak skutecznie poprawić obsługę klienta, warto przeczytać artykuł o korzyściach płynących z korzystania z helpdesku. Z kolei, jeśli interesuje Cię bezpieczeństwo w systemach obsługi klienta, artykuł o funkcjach bezpieczeństwa działu pomocy dostarczy Ci cennych informacji na temat ochrony danych. Dla osób poszukujących rozwiązań mobilnych, artykuł o mobilnych aplikacjach pomocy technicznej może być przydatnym źródłem wiedzy. Wreszcie, jeśli potrzebujesz wsparcia bezpośrednio w aplikacji, artykuł o wsparciu w aplikacji wyjaśni, jak to działa.