Co to jest pomoc kontekstowa?
LiveAgent oferuje widżety wyszukiwania, które można osadzić w witrynie z pomocą kontekstową. Pomoc kontekstowa automatycznie sugeruje artykuły z bazy wiedzy na podstawie słów kluczowych, które zaczynasz wpisywać. To naprawdę podnosi jakość obsługi klienta, a także może zmniejszyć liczbę nowych przesyłanych zgłoszeń.

Frequently Asked Questions
Co to jest pomoc kontekstowa?
Pomoc kontekstowa zapewnia pomoc w określonym punkcie stanu oprogramowania, dokładnie w sytuacji związanej z tym stanem. Mówiąc dokładniej, oznacza to, że taka pomoc zawiera tylko najbardziej potrzebne informacje, których klient potrzebuje, aby przezwyciężyć swój problem. Taka pomoc jest osadzona bezpośrednio w interfejsie.
Jak działa pomoc kontekstowa?
Pomoc kontekstowa zwykle działa w taki sposób, że system może zasugerować użytkownikowi, jakie artykuły lub inne treści powinien znać, rozpoznając adres URL witryny, na której znajduje się użytkownik. To są najlepsze sugestie, które powinny pomóc klientowi w rozwiązaniu jego problemu.
Czy LiveAgent umożliwia pomoc kontekstową?
LiveAgent oferuje widżety wyszukiwania, które można osadzić w dowolnym miejscu w witrynie. Pozwala to klientowi uzyskać pomoc kontekstową. System automatycznie podpowiada artykuły z bazy wiedzy, w której można znaleźć informacje na zadany temat, na podstawie wprowadzonych słów kluczowych.
Jeśli zainteresowało Cię, jak poprawić obsługę klienta, warto sprawdzić naszą stronę na temat wsparcia technicznego. Dowiesz się tam, jak profesjonalna pomoc może wpłynąć na zadowolenie Twoich klientów.
Jeśli jesteś firmą programistyczną, przeczytaj o 3 powodach, dla których firmy programistyczne wybierają LiveAgent. Znajdziesz tam informacje, jak skoncentrować się na potrzebach klientów i tworzyć własną bazę wiedzy.
Zastanawiasz się nad zmianą oprogramowania dla działu pomocy? Przeczytaj o alternatywach dla Desk.com. Poznasz korzyści płynące z wielokanałowego podejścia LiveAgent i jak migrować bez problemów.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o centrach pomocy open source, odwiedź nasze centrum pomocy open source. To doskonałe źródło informacji o helpdesku z otwartym kodem źródłowym.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"