Czym jest portal pomocy technicznej?
Helpdesk lub wsparcie techniczne to system informacyjno-komunikacyjny, który koncentruje się przede wszystkim na technologii informacyjnej (komputer, oprogramowanie itp.). Priorytet służy jako kanał wsparcia i komunikacji między klientami a dostawcami usług.
Wdrażanie systemów helpdesk różni się w zależności od wymagań firmy. Najczęściej używane formularze to call center, czat online, wsparcie e-mail.
Frequently Asked Questions
Czym jest portal pomocy technicznej?
Portal help desk to portal, w którym klienci mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania dotyczące produktów i usług również wtedy, gdy obsługa klienta jest offline. Dzięki temu mogą znaleźć odpowiedzi na palące pytania bez pomocy agentów.
Czy LiveAgent zapewnia portal pomocy technicznej?
LiveAgent oferuje portal pomocy technicznej. Dzięki niemu usługa obsługi klienta może być świadczona nawet wtedy, gdy agenci są offline. Możesz dostosować portal do potrzeb Twojej firmy i potrzeb klientów.
Czy LiveAgent oferuje darmowy portal helpdesk?
Tak, LiveAgent oferuje możliwość stworzenia portalu pomocy technicznej. Jest wbudowany w system LiveAgent i łatwy w użyciu. Po prostu kliknij „Baza wiedzy” i zacznij tworzyć. Możesz tworzyć kategorie, artykuły lub fora. Masz również możliwość dodania widżetu wyszukiwania i przycisku opinii.
Jeśli chcesz zgłębić temat bezpieczeństwa w kontekście działu pomocy technicznej, warto przeczytać artykuł o funkcjach bezpieczeństwa działu pomocy. Dowiesz się tam o kluczowych rozwiązaniach, które pomagają chronić dane i zapewniają bezpieczne wsparcie klienta.
Dla firm programistycznych, które zastanawiają się nad wyborem odpowiedniego oprogramowania, artykuł na temat 3 powodów, dla których firmy programistyczne wybierają LiveAgent może być pomocny. Poznasz tam korzyści, jakie niesie ze sobą korzystanie z LiveAgent w branży software’owej.
Jeśli jesteś ciekaw, czym dokładnie jest helpdesk i jakie problemy potrafi rozwiązać, zapoznaj się z artykułem o helpdesku. Znajdziesz tam informacje o korzyściach płynących z używania tego narzędzia oraz o tym, jak poprawia ono obsługę klienta.
Dla tych, którzy szukają alternatywy dla Deck.com, artykuł porównujący Desk vs LiveAgent może być kluczowy. Dowiesz się, dlaczego wiele firm decyduje się na migrację do LiveAgent i jakie korzyści to przynosi.
Jeśli interesuje Cię, jak działa aplikacja Help Desk na iOS, zapoznaj się z artykułem o aplikacji iOS LiveAgent. Przeczytasz tam o funkcjach, które oferuje aplikacja, co pozwoli na efektywne zarządzanie pomocą techniczną w ruchu.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"