Czym jest protokół Tel-Link?
Protokoły Tel-link są używane do konfigurowania opcji połączeń online (click-to-call – kliknij, aby połączyć). Za pomocą protokołu tel-link na stronie internetowej tworzony jest link do numeru telefonu, zwykle w postaci łącza tekstowego, przycisku lub obrazu. Klikając ten link, klienci mogą rozpocząć bezpośrednie połączenie telefoniczne z wybranym przez Ciebie numerem telefonu. Większość nowoczesnych przeglądarek internetowych obsługuje automatyczne wykrywanie numerów, więc numery telefonów są automatycznie zamieniane w łącza. Czasami jednak możesz chcieć zrobić to na własną rękę.
Klienci nie muszą pobierać oprogramowania innego niż standardowe wtyczki, takie jak Flash. Eliminuje to obawy dotyczące pobierania szkodliwych narzędzi, takich jak złośliwe aplikacje lub oprogramowanie szpiegowskie. Wiele technologii typu „kliknij, aby połączyć” to usługi internetowe bez klienta, co oznacza, że połączenie odbywa się poza komputerem użytkownika.
Zapewnienie klientom opcji „kliknij, aby połączyć” jest niezwykle istotne, ponieważ umożliwia klientom bezpośrednią komunikację z agentami.
Jak podlinkować numer telefonom?
To proste. Skopiuj poniższy kod do swojej witryny internetowej i zamień numer telefonu w cudzysłowie na własny.
After you save the changes, you should see your phone number hyperlinked on your website. After your customers click on the link a phone communication between them and your agent is set up.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Chcesz jeszcze bardziej ulepszyć swój biznes?
Embedding a telephone link into your website is a great start for gaining loyal customers. However, if you would like to create an efficient and effective customer service to increase your revenue and gain a competitive advantage, try out a help desk solution. The best help desk software includes Emails, Calls, Live Chat, Forums, KnowledgeBase, Social media customer inquiries, and more!
If you would like to learn more, check out LiveAgent – Features right now.
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Frequently Asked Questions
What is a Tel Link?
Tel link is a telephone link used on websites. Simply said, it makes your phone number clickable. Therefore, whenever the customer wants to contact you, he/she can click on the link and connect with your customer support right away.
How do you add a telephone link in HTML?
Simply, customize/replace the phone number and the text you would like your customers to see on your website in the following HTML telephone link template:1-234-567-1111 Click to Call
How do you add a telephone link in HTML?
Simply, customize/replace the phone number and the text you would like your customers to see on your website in the following HTML telephone link template:1-234-567-1111 Click to Call
Should I put my mobile phone number on my website?
Tel Link is a beneficial addition to any website/business looking to provide better customer service/support. The benefits usually include improved customer satisfaction and customer relationships. Moreover, it can increase your sales or, in general, conversions.
Po przeczytaniu o protokołach Tel-link, warto poznać, jak możesz ulepszyć swoją stronę internetową za pomocą funkcji LiveAgent. Przeczytaj o przyciskach połączeń, które umożliwiają natychmiastowe połączenia w przeglądarce, co nie tylko zwiększa wygodę klientów, ale także poprawia ich doświadczenie. Dowiedz się, jak tworzyć i wdrażać te przyciski, aby Twoja firma mogła korzystać z nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych.
Odkryj moc raportów LiveAgent, które oferują kompleksowy wgląd w dane Twojego konta obsługi klienta. Generuj szczegółowe analizy wydajności, raporty agentów, działów, tagów oraz wiele innych. Eksportuj je do CSV i doskonal swoje usługi. Rozpocznij darmową wersję próbną i zobacz, jak LiveAgent może usprawnić Twoją firmę!