Czym są prywatne notatki?

Notatki prywatne, zwane również zgłoszeniami wewnętrznymi w LiveAgent, to świetny sposób na wymianę informacji bez możliwości ich wyświetlenia przez osoby trzecie. Możesz utworzyć prywatną notatkę, aby wysłać wiadomość do określonej grupy odbiorców. Prywatne notatki umożliwiają przekazywanie ważnych informacji członkom zespołu, podczas gdy agenci i klienci nie są tego świadomi.
Frequently Asked Questions
Co oznaczają prywatne notatki?
Prywatne notatki to notatki, które agent może zostawić w określonym zgłoszeniu. Kontaktujący się klient nie widzi notatek. Są dostępne do wglądu tylko przez agentów, którzy mają dostęp do konkretnego zgłoszenia.
Jak korzystać z prywatnych notatek, aby zapewnić lepszą obsługę klienta?
Prywatne notatki pozwalają zapisać najważniejsze kwestie związane z problemem. Dodanie takich notatek ułatwia również innemu agentowi przejęcie konkretnej sprawy do rozwiązania. Dodatkowo możesz tam dodać informacje, których agent nie będzie mógł znaleźć gdzie indziej.
Czy możesz korzystać z funkcji prywatnych notatek w LiveAgent?
W LiveAgent masz możliwość korzystania z prywatnych notatek. Dzięki temu praca agentów jest łatwiejsza i pozwala na prowadzenie działań na lepszym poziomie. można znaleźć gdzie indziej.
Po przeczytaniu o prywatnych notatkach, warto zapoznać się z artykułem wyjaśniającym, czym są formularze zgłoszeniowe. To kluczowe narzędzie, które pomaga zorganizować i śledzić zgłoszenia klientów.
Kolejnym interesującym tematem może być oprogramowanie dokumentacji pomocniczej, które ułatwia tworzenie bazy wiedzy i wspiera zespoły w codziennej pracy. Dzięki niemu można znacząco poprawić satysfakcję klientów, zapewniając im szybki dostęp do potrzebnych informacji.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"