A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.
If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Frequently Asked Questions
Czym jest przycisk czatu?
Przycisk czatu na żywo to ikona, która znajduje się w Twojej witrynie i umożliwia klientom Twojej firmy kontakt z obsługą klienta. Dzięki temu, że czat na żywo pozwala na kontakt w czasie rzeczywistym, masz szansę szybko odpowiedzieć naszym klientom.
Gdzie powinien znajdować się przycisk czatu?
Przycisk czatu na żywo powinien być umieszczony na każdej stronie Twojej witryny w widocznym miejscu. Klienci nie powinni mieć problemu ze znalezieniem przycisku czatu, a dzięki niemu mogą uzyskać szybką odpowiedź na nurtujące ich pytania.
Czy możliwa jest personalizacja przycisku czatu w LiveAgent?
Czat na żywo pozwala szybko odpowiadać na pytania klientów. Przycisk czatu, który powinien znajdować się na Twojej stronie, powinien być do tego dostosowany. W LiveAgent otrzymujesz możliwość personalizacji przycisku. Przechodząc do zakładki Konfiguracja> Czat> Przyciski czatu i klikając przycisk Utwórz, zobaczysz możliwość utworzenia przycisku. Możesz wybierać spośród dostępnych stylów: dymek, bok, narożnik lub wbudowany. Możesz także stworzyć własny, przesyłając obraz lub pisząc własny kod. W kolejnym oknie możesz zmienić tekst, położenie i kolory przycisków.
Po przeczytaniu strony o przycisku czatu, warto zapoznać się z artykułem o galerii przycisków czatu. Dowiesz się tam, jak wybrać idealny styl przycisku czatu na żywo dla swojej witryny. Innym ciekawym zasobem jest artykuł o interfejsie API, który wyjaśnia, jak API może pomóc w integracji różnych funkcji z Twoją stroną. Jeśli interesuje Cię, jak dodać przycisk czatu, sprawdź stronę o funkcjach przycisków czatu, gdzie znajdziesz praktyczne wskazówki i korzyści biznesowe. Na koniec warto również zwrócić uwagę na artykuł o bezpieczeństwie Help Desk, który opisuje kluczowe funkcje ochrony danych w systemie pomocy technicznej.