Co to jest przypisane zgłoszenie?
Zgłoszenie to komunikacja między agentem a klientami. Zgłoszenia są tworzone bez prawa własności. Konieczne jest przypisanie zgłoszeń do odpowiedniego przedstawiciela klienta lub działu i ręczna zmiana właściciela. Dowiedz się, kto jest odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów i zapytań, i unikaj wszelkich problemów.
Zgłoszenia reprezentują różne interakcje z klientami za pośrednictwem różnych kanałów zalogowanych do narzędzia zgłoszeń. Kiedy klient kontaktuje się z Twoją firmą, tworzone jest zgłoszenie, które muszą rozwiązać przedstawiciele obsługi klienta. Dzięki skutecznym narzędziom agenci mogą z łatwością śledzić status i historię każdego przypisanego im zgłoszenia, zapewniając szybkie rozwiązywanie problemów i stałą jakość wsparcia.
Rodzaje zgłoszeń, które będziesz otrzymywać najczęściej obejmują:
- Przychodzące e-maile
- Czat na żywo zgłoszenia
- Wiadomości lub wzmianki w mediach społecznościowych
- Telefony klientów
- Formularze zapytań
- Informacje zwrotne od klientów na różnych forach
Jak usprawnić proces zarządzania zgłoszeniami?
Po nadejściu zglosenów są one przechowywane w uniwersalnej skrzynce odbiorczej niezależnie od kanału, z którego pochodzą. Dzięki temu Twoi agenci nie muszą sprawdzać każdego kanału komunikacji z osobna i mogą zapewnić płynną obsługę klienta w wielu kanałach. Nie tylko sprawia to, że cały proces jest łatwiejszy i łatwiejszy w zarządzaniu, ale także zwiększa wydajność Twojego contact center.
W LiveAgent możesz ustawić automatyczne przypisywanie zgłoszeń przedstawicielowi klienta po udzieleniu odpowiedzi. Dostosuj własne kryteria, reguły i warunki w konfiguracji i uruchom je automatycznie.
Gdy agent staje się cesjonariuszem zgłoszenia, jest on odpowiedzialny za jego obsługę i dopilnowanie, aby problem został rozwiązany szybko, sprawnie i ku najwyższemu zadowoleniu klienta.
Po przeczytaniu o przypisanych zgłoszeniach, warto zgłębić temat, jak usprawnić proces zarządzania zgłoszeniami. Poznasz sprawdzone metody i wskazówki dotyczące systemu zgłoszeń, które mogą znacznie poprawić Twoją obsługę klienta.
Zrozumienie szczegółów zgłoszenia również może być kluczowe. Dowiesz się, czym dokładnie jest szczegół zgłoszenia, co pomoże Ci w lepszym zarządzaniu komunikacją z klientami.
Z kolei artykuł o zgłoszeniach dzielonych wyjaśnia, jak działa ten system. Dzięki temu będziesz mógł efektywniej przypisywać zadania w zespole, co przyczyni się do poprawy obsługi klienta.
Na koniec, warto zrozumieć, czym jest system zgłoszeniowy. Poznanie podstaw tego systemu to krok w stronę lepszej organizacji pracy i szybszej reakcji na potrzeby klientów.
Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!