Co to są punkty styku?
Punkty styku to czas, w którym klient przed lub po zakupie jest w kontakcie z Twoją firmą z różnych powodów.
Czas przed zakupem produktu, podczas którego klient szuka i szuka różnych produktów Twojej firmy, nazywany jest punktem styku.
Czas po zakupie produktu od Twojej firmy, kiedy klient dzwoni do naprawy lub zapytania związanego z produktem, jest również znany jako punkt kontaktu.
Firmy muszą reklamować swoje produkty w taki sposób, aby ich produkty otrzymały jak najwięcej punktów styku. Im większa liczba punktów styku firmy, tym lepiej dla niej.
Frequently Asked Questions
Co to są punkty styku?
Punkty kontaktowe to czas, w którym klient kontaktuje się z Twoją firmą przed lub po zakupie danego produktu lub usługi z różnych powodów, np. aby dowiedzieć się więcej o konkretnym produkcie lub złożyć reklamację.
Jakie są najbardziej typowe punkty styku?
Najbardziej typowe punkty kontaktu to komunikacja z obsługą klienta za pośrednictwem różnych kanałów, komentowanie w mediach społecznościowych, wystawianie ocen i recenzji w sieci.
Czy można ocenić wszystkie punkty styku w LiveAgent?
W LiveAgent możesz ocenić wszystkie punkty styku, które są związane z kanałami komunikacji, dzięki czemu klienci i potencjalni klienci mogą skontaktować się z Twoją marką.
Jeśli chcesz pogłębić swoją wiedzę na temat punktów styku, przeczytaj nasze szczegółowe wyjaśnienie punktów styku. Dowiesz się tam, jakie korzyści mogą przynieść Twojej firmie oraz jak je efektywnie zarządzać.
Aby zrozumieć, jak działa obsługa klienta w call center, odwiedź naszą stronę poświęconą obsłudze klienta w call center. Znajdziesz tam informacje na temat systemów telefonicznych oraz wskazówki, jak wybrać odpowiednie centrum dla Twojej firmy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie odpowiadać na prośby klientów, zapoznaj się z artykułem jak odpowiedzieć na prośbę klienta. Oferujemy tam siedem praktycznych wskazówek, które pomogą Ci w poprawie komunikacji z klientami.
Aby dowiedzieć się więcej o funkcji "Wyszukaj & Zamień" w naszym systemie, przejdź do sekcji wyszukaj & zamień. Znajdziesz tam informacje o tym, jak korzystać z tej funkcji, aby usprawnić zarządzanie danymi w Twojej firmie.
Jeśli interesują Cię kwestie bezpieczeństwa w dziale pomocy technicznej, sprawdź naszą stronę o bezpieczeństwie Help Desk. Opisujemy tam różne funkcje zabezpieczeń, które pomogą chronić dane Twojej firmy i klientów.
Na koniec, jeśli chcesz przygotować się do rozmowy z działem obsługi klienta, zapoznaj się z naszymi wywiadami z obsługą klienta. Oferujemy tam przykłady często zadawanych pytań oraz wskazówki, jak najlepiej na nie odpowiedzieć.