Czym są raporty?
Raporty, zwane też Analytics, zapewniają ogólny wgląd w to, co i w jakiej ilości dzieje się na Twoim koncie. LiveAgent oferuje rozbudowane raportowanie, w tym przegląd analiz, raport wydajności, raport agenta, raport działu, raport tagów, raport czasu lub dziennik audytu, wszystkie można eksportować do plików CSV.
Dowiedz się więcej o Raportach LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz raporty?
Raporty to zbiory danych, które dają ogólny wgląd w to, co dzieje się na Twoim koncie systemowym oprogramowania obsługi klienta. Pozwala ocenić, czy usługa jest na odpowiednim poziomie lub czy istnieje potrzeba usprawnień.
Jak generować raporty w LiveAgent?
LiveAgent oferuje obszerne raporty, które można przeglądać w sekcji Raporty. Jeśli potrzebujesz wygenerować dokument, możesz go pobrać z rozszerzeniem CSV.
Jakie rodzaje raportów dostarcza LiveAgent?
LiveAgent oferuje kompleksowe raporty, w tym przeglądy analiz, raport wydajności, raport agenta, raport działu, raport wydajności według tagu, raport wydajności do czasu, raport wydajności według kanału i dziennik audytu, z podziałem na różne okresy (od jednego użytkownika do pełnego roku).
Po przeczytaniu bieżącej strony, warto zgłębić temat raportu dotyczącego kanału, który pomaga lepiej zrozumieć, jak różne kanały komunikacji wpływają na obsługę klienta. Dowiesz się, jakie opcje wyświetlania raportu mogą być użyteczne dla Twojej firmy. Kolejnym krokiem może być analiza raportu działu, dzięki któremu zrozumiesz, jak efektywnie zarządzać różnymi działami w firmie. To narzędzie pozwala również na wizualizację danych, co ułatwia ich interpretację.
Jeśli interesuje Cię efektywność pracy, sprawdź raport wydajności, który pomoże ocenić, jak dobrze Twoja firma radzi sobie z różnymi zadaniami. Z tego artykułu dowiesz się, jak rutynowe raporty mogą przyczynić się do poprawy wydajności. Warto również zwrócić uwagę na raport dotyczący czasu, który analizuje, jak czas jest wykorzystywany w firmie. Ta wiedza pozwala na lepsze zarządzanie zasobami i poprawę efektywności pracy zespołu.