Co to są reguły biznesowe?
Unikaj niezadowolenia przedstawiciela klienta z wykonywania naprawdę nudnej pracy. Pozwól niektórym procesom działać automatycznie. Skonfiguruj reguły biznesowe w swoim dziale pomocy. Reguły pomagają w wykonywaniu z góry ustalonych działań w oprogramowaniu. Skonfiguruj warunki, a kiedy zostaną spełnione, zostanie wykonane działanie. Reguły biznesowe są często używane do przesyłania zgłoszenia, zmiany priorytetu zgłoszenia, wysyłania odpowiedzi, zmiany poziomu SLA, dodawania lub usuwania tagów i wielu innych. Oszczędzają czas i przynoszą wiele korzyści. Pomagają agentom zachować koncentrację.
Dowiedz się więcej o regułach w LiveAgent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są zasady biznesowe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reguły biznesowe zawierają szczegółowe instrukcje dotyczące wykonywania codziennych zadań. Możesz także tworzyć reguły w panelu LiveAgent. Dzięki temu będziesz miał możliwość bardziej zautomatyzowanych czynności. Reguły biznesowe są zwykle używane do wysyłania zgłoszenia, usuwania lub dodawania tagów (tagów), a także zmiany poziomu SLA.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak tworzyć reguły biznesowe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aby utworzyć reguły biznesowe w swoim panelu, musisz przejść do „Konfiguracja”. Następnie wybierz zakładki „Automatyzacja” i „Reguły czasowe”. Dzięki regułom możesz zdefiniować, jakie rodzaje zgłoszenia mają trafiać do poszczególnych działów, jakie tagi mają być z nimi kojarzone, gdy system ma oznaczać zgłoszenia jako spam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego zasady biznesowe są ważne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reguły biznesowe są ważne, ponieważ jeszcze bardziej wspierają automatyzację pracy, dzięki czemu agenci nie muszą wykonywać niepotrzebnej pracy i są bardziej efektywni. Skuteczne zasady pomagają również w udzielaniu wskazówek dotyczących sposobu prowadzenia pracy.” } }] }FAQ
Co to są reguły biznesowe?
Reguły biznesowe zawierają szczegółowe instrukcje dotyczące wykonywania codziennych zadań. Możesz także tworzyć reguły w panelu LiveAgent. Dzięki temu będziesz miał możliwość bardziej zautomatyzowanych czynności. Reguły biznesowe są zwykle używane do wysyłania zgłoszenia, usuwania lub dodawania tagów (tagów), a także do zmiany poziomu SLA.
Jak tworzyć reguły biznesowe?
Aby utworzyć reguły biznesowe w swoim panelu, musisz przejść do „Konfiguracja”. Następnie wybierz zakładki „Automatyzacja” i „Reguły czasowe”. Dzięki regułom możesz zdefiniować, jakie rodzaje zgłoszeń mają trafiać do poszczególnych działów, jakie tagi mają być z nimi kojarzone, gdy system ma oznaczać zgłoszenia jako spam.
Dlaczego zasady biznesowe są ważne?
Reguły biznesowe są ważne, ponieważ jeszcze bardziej wspierają automatyzację pracy, dzięki czemu agenci nie muszą wykonywać niepotrzebnej pracy i są bardziej skuteczni. Skuteczne zasady pomagają również w udzielaniu wskazówek dotyczących sposobu prowadzenia pracy.
Po zapoznaniu się z regułami biznesowymi, warto poszerzyć swoją wiedzę. Dowiedz się więcej na temat co to są reguły biznesowe, aby lepiej zrozumieć ich zastosowanie w codziennej działalności. Jeśli zastanawiasz się, jak efektywnie je tworzyć, przeczytaj sekcję jak tworzyć reguły biznesowe. Z kolei, aby zrozumieć, dlaczego są one tak istotne, zapoznaj się z artykułem dlaczego zasady biznesowe są ważne. Każda z tych sekcji dostarczy Ci wartościowych informacji, które mogą pomóc w doskonaleniu obsługi klienta.
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!