Co to są reklamacje?
Reklamacja to wiadomość lub notatka, w której klienci wyrażają swoje niezadowolenie. Dzieje się tak, gdy oczekiwania klientów nie są spełnione lub mają jakiś problem z produktem lub usługą.
Rozwiązaniem dla tych klientów jest rekompensata, prezent lub informacja zwrotna. Reklamacje nie są dobre dla firmy, ale z drugiej strony pomagają przedstawicielom klientów, menedżerom w zapewnieniu lepszej obsługi.
Kiedy klient umieszcza skargę na Twojej ścianie na Facebooku, wszystko jest śledzone w LiveAgent i możesz na nią odpowiedzieć w mgnieniu oka.

Frequently Asked Questions
Co to są reklamacje?
Skargi klientów to rozbieżności między oczekiwaniami klientów a otrzymanym produktem lub usługą. Można uznać, że jest to niespełnienie obietnicy złożonej klientowi przez markę. Reklamacje mogą dotyczyć przede wszystkim jakości produktu.
W jaki sposób klienci mogą zgłaszać reklamacje?
Aby złożyć reklamację, klienci powinni skontaktować się z obsługą klienta. W zależności od tego, który kanał lub kanały wybierze marka, tę trasę należy wybrać jako sposób złożenia reklamacji. Zwykle musisz podać numer zamówienia.
Czy reklamacje klientów to dobra rzecz?
Na pierwszy rzut oka reklamacje klientów nie są dobrą rzeczą, niemniej jednak można z nich czerpać wartość dodaną. Dzięki reklamacjom dowiadujemy się, co u nas nie działa, czego oczekują klienci, jakich obietnic marka nie spełniła. Ponadto, gdy reklamacje są właściwie rozpatrywane, klienci widzą, że są traktowani poważnie. Ich opinia się liczy.
Po przeczytaniu strony o reklamacji, warto zapoznać się z artykułem Jak odpowiedzieć na prośbę klienta, który oferuje 7 praktycznych wskazówek dotyczących skutecznej komunikacji z klientami. Dowiedz się, jak unikać niepotrzebnej złożoności i używać języka zrozumiałego dla klienta.
Kolejnym krokiem może być zrozumienie, czym jest Obsługa klienta w call center. Poznasz podstawowe cechy przedstawiciela obsługi klienta oraz jak zapewnić klientom wyjątkowe doświadczenia poprzez różne kanały komunikacji.
Warto również zgłębić temat Bezpieczeństwa Help Desk, aby dowiedzieć się, jak zabezpieczyć dane klientów i zapewnić wysoką jakość obsługi. Artykuł omawia kluczowe funkcje bezpieczeństwa, takie jak blokowanie IP i szyfrowanie HTTPS.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!