Kim jest rzecznik marki?
Jednym ze sposobów na pozyskanie stałych klientów jest zatrudnianie osób, które pełnią rolę rzeczników marki. Te osoby lub klienci mówią pozytywnie i prawdopodobnie o marce lub produkcie. Polecają produkt lub usługę innym osobom. Rzecznikiem marki może być znana osoba lub osoba o silnej znajomości marki. Ufają produktowi lub usłudze, którą pomagają promować i reklamować za pomocą marketingu szeptanego. To doskonały sposób na stworzenie wszystkich ważnych momentów w relacjach z klientami.
Jeśli interesuje Cię, jak przekształcić niezadowolonych klientów w zwolenników marki, koniecznie przeczytaj nasz artykuł Jak radzić sobie z niezadowolonymi klientami. Znajdziesz tam praktyczne kroki, które pomogą Ci poprawić obsługę klienta i zbudować lojalność wobec Twojej marki.
Chcesz dowiedzieć się więcej o narzędziach, które mogą poprawić interakcję z klientami? Sprawdź nasz artykuł na temat Widżetu opinii, który wyjaśnia, jak za pomocą prostych rozwiązań możesz lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów.
Jeżeli poszukujesz sposobów na skuteczne zarządzanie projektami w Twojej firmie, zapoznaj się z naszą integracją Project Manager. Dowiesz się, jak to narzędzie może pomóc w organizacji i zarządzaniu zespołem, co ostatecznie poprawi Twoje relacje z klientami.
Odkryj moc raportów LiveAgent, które oferują kompleksowy wgląd w dane Twojego konta obsługi klienta. Generuj szczegółowe analizy wydajności, raporty agentów, działów, tagów oraz wiele innych. Eksportuj je do CSV i doskonal swoje usługi. Rozpocznij darmową wersję próbną i zobacz, jak LiveAgent może usprawnić Twoją firmę!