Co to jest SLA?
SLA to akronim od Service Level Agreement.
Firma może zdefiniować zasady umów dotyczących poziomu usług, aby ich użytkownicy mogli lepiej monitorować wydajność poziomu usług i osiągać cele firmy dotyczące poziomu usług. Umowy dotyczące poziomu usług (SLA) są zazwyczaj uzgadniane między firmami i ich klientami biznesowymi.
Umowa SLA zwykle określa czas, w którym należy odpowiedzieć na zgłoszenie lub całkowicie je rozwiązać. Jeśli firma nie przestrzega swoich zasad SLA, dochodzi do naruszeń SLA. Często muszą ponosić kary związane z naruszeniami SLA, ponieważ wiele firm, zwłaszcza dużych firm i przedsiębiorstw, ma swoje umowy o gwarantowanym poziomie usług na piśmie.
Umowy SLA w LiveAgent działają jako połączenie poziomów SLA i reguł SLA.
Frequently Asked Questions
Co oznacza umowa SLA?
Umowa SLA lub umowa dotycząca poziomu usług określa poziom usług oczekiwany od dostawcy. Definiuje wskaźniki, według których usługa jest mierzona. Obejmuje również środki zaradcze lub kary w przypadku nieosiągnięcia uzgodnionego poziomu usług. To jeden z kluczowych elementów umowy.
Jaka jest rola SLA?
SLA gromadzi informacje o wszystkich usługach i oczekiwanej niezawodności w jednym dokumencie. Definiuje mierniki, obowiązki i oczekiwania. Umowa SLA ma na celu ochronę obu stron umowy. Powinien być dostosowany do celów i działań biznesowych.
Czy możesz ustawić SLA w LiveAgent?
W LiveAgent możesz ustawić SLA. Musisz przejść do Konfiguracja, następnie wybrać sekcję Automatyzacja, kliknąć SLA i Utwórz poziom. Następnie po odpowiednim ustawieniu zapisz i zamknij.
Po przeczytaniu obecnej strony, warto zapoznać się z artykułem na temat Umowy SLA. Znajdziesz tam szczegółowe informacje na temat poziomów SLA oraz typów odpowiedzi, które mogą pomóc w lepszym zrozumieniu zasad SLA.
Kolejnym przydatnym źródłem może być artykuł o raporcie zgodności SLA. Dowiesz się z niego, jak korzystać z opcji wyświetlania raportu zgodności SLA oraz jak używać raportu z interfejsem API, co może znacznie poprawić efektywność Twojej obsługi klienta.
Odkryj moc raportów LiveAgent, które oferują kompleksowy wgląd w dane Twojego konta obsługi klienta. Generuj szczegółowe analizy wydajności, raporty agentów, działów, tagów oraz wiele innych. Eksportuj je do CSV i doskonal swoje usługi. Rozpocznij darmową wersję próbną i zobacz, jak LiveAgent może usprawnić Twoją firmę!