Co to jest subdomena?
Subdomena to domena będąca częścią większej domeny zwanej domeną główną. Ponieważ LiveAgent jest aplikacją opartą na chmurze, każde konto LiveAgent klienta musi mieć własną subdomenę. W praktyce oznacza to, że wszystkie konta są instalowane jako subdomeny domeny głównej www.ladesk.com.
Finalna subdomena wygląda tak: youraccount.ladesk.com
Jeśli nie podoba Ci się Twoja obecna domena, zawsze możesz poprosić naszą pomoc o przeniesienie Twojego konta na inną, dostępną. Możesz także zaparkować swoje konto LiveAgent we własnej domenie.
Frequently Asked Questions
Co to jest subdomena?
Subdomena to domena będąca częścią domeny głównej, jest to dodatkowa sekcja nazwy domeny głównej. W swojej domenie głównej możesz mieć wiele subdomen, z których każda ma inne zasoby. Subdomeny nie muszą być przyłączone do tego samego hostingu, co domena główna.
Dlaczego potrzebujesz subdomeny do korzystania z LiveAgent?
LiveAgent to aplikacja oparta na chmurze, dlatego każde konto klienta LiveAgent musi mieć własną subdomenę. W praktyce oznacza to, że wszystkie konta są instalowane jako subdomeny domeny głównej ladesk.com.
Czy można zmienić subdomenę w LiveAgent?
Jeśli chcesz zmienić subdomenę w LiveAgent, możesz poprosić o przeniesienie swojego konta na inny dostęp. Możesz także przypisać swoje konto LiveAgent do własnej domeny.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o skutecznych sposobach na poprawę obsługi klienta, przeczytaj artykuł o obsłudze klienta. Tam znajdziesz informacje o różnicach między obsługą klienta a wsparciem oraz o korzyściach płynących z dobrej obsługi.
Zainteresowanych organizacją i zarządzaniem zgłoszeniami zachęcam do przeczytania strony na temat helpdesku. Dowiesz się, jak helpdesk może zwiększyć zadowolenie klientów i produktywność zespołu.
Jeżeli chcesz zrozumieć, czym są szczegóły zgłoszenia, odwiedź stronę szczegóły zgłoszenia. To kluczowy element w zarządzaniu zgłoszeniami klientów.
Dla użytkowników Magento, warto zapoznać się z integracją Magento. Strona oferuje szczegóły na temat tego, jak możesz z niej korzystać i jakie pytania są często zadawane.
Jeśli interesuje Cię zarządzanie projektami, odwiedź stronę zarządzanie projektami. Poznasz korzyści płynące z efektywnego zarządzania projektami i sposoby na poprawę obsługi klienta.
Na koniec, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o integracji Digitale, sprawdź stronę Digitale. Artykuł wyjaśnia, czym jest Digitale i jakie korzyści oferuje.
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!