Co to jest szczegół zgłoszenia?
Po kliknięciu identyfikatora zgłoszenia w wątku zgłoszenia wyskakują szczegóły. Szczegóły zgłoszenia zawierają dodatkowe informacje, takie jak temat, pola niestandardowe, odbiorcy, notatka, raport czasu i załączniki.
Po zapoznaniu się ze szczegółami zgłoszenia, warto przyjrzeć się jak można poprawić obsługę klienta. Dowiedz się również, jakie zasoby bazy wiedzy mogą wspomóc Twoje działania.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak działa funkcja wyszukaj i zamień, koniecznie odwiedź dedykowaną stronę. To narzędzie może uprościć Twoje codzienne zadania w systemie.
Dla lepszego zarządzania zgłoszeniami, sprawdź jak działa scalanie zgłoszeń. Pozwala to na połączenie różnych zgłoszeń w jedno, co ułatwia ich obsługę.
Nie zapomnij również o szablonach powiadomień. Dzięki nim komunikacja z klientem będzie bardziej spójna i efektywna.
Na koniec, dowiedz się więcej o dzieleniu zgłoszeń. To funkcja, która umożliwia rozdzielenie jednego zgłoszenia na kilka mniejszych, by łatwiej zarządzać zadaniami.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!