Co to jest transfer nadzorowany?
W terminologii telekomunikacyjnej przekaz nadzorowany oznacza, że połączenie może zostać przekazane do innego użytkownika, który jest w stanie odebrać połączenie. W LiveAgent transfer nadzorowany czeka, aż zostanie odebrany, odrzucony lub po prostu bez odpowiedzi. Następnie połączenie jest przekazywane do drugiego agenta.
Po przeczytaniu o transferze nadzorowanym, warto zapoznać się z naszym artykułem o oprogramowaniu obsługi reklamacji. Dowiesz się, dlaczego warto używać systemu do obsługi reklamacji i jakie korzyści przynosi to dla Twojej firmy.
Jeśli planujesz migrację, przeczytaj nasz przewodnik dotyczący migracji z LiveCall. Znajdziesz tam informacje na temat tego, jakie dane możesz przenieść i jak bezproblemowo przeprowadzić migrację.
Zainteresowani systemami zgłoszeń mogą odkryć, jak działa nasze oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Przekonaj się, dlaczego Twoja firma powinna rozważyć inwestycję w takie rozwiązanie i jakie korzyści z tego wynikają.
Dla tych, którzy rozważają przejście z LeadDesk do LiveAgent, przygotowaliśmy artykuł o przeniesieniu z LeadDesk. Dowiedz się, jak łatwo przenieść swoje dane i jakie korzyści niesie to dla Twojej obsługi klienta.
Odkryj moc raportów LiveAgent, które oferują kompleksowy wgląd w dane Twojego konta obsługi klienta. Generuj szczegółowe analizy wydajności, raporty agentów, działów, tagów oraz wiele innych. Eksportuj je do CSV i doskonal swoje usługi. Rozpocznij darmową wersję próbną i zobacz, jak LiveAgent może usprawnić Twoją firmę!