Co to jest transfer zgłoszenia?
Zgłoszenia można przenosić między działami i / lub agentami. Domyślnie w pustej nowej instancji LiveAgent wszystkie zgłoszenia należą do działu ogólnego. Jeśli utworzysz więcej działów i dodasz więcej agentów, możesz wybrać z menu rozwijanego, aby przenieść własność zgłoszenia.
Wszystkie transfery zgłoszeń są opatrzone stemplem czasowym, a dokładny czas i osobę odpowiedzialną za transfer można zobaczyć w wątku ze zgłoszeniem.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zarządzaniu zgłoszeniami, sprawdź, jak działa system zgłoszeniowy. Pozwoli Ci to zrozumieć, jak efektywnie śledzić i rozwiązywać problemy klientów.
Zastanawiasz się, jak efektywnie scalać zgłoszenia? Przeczytaj o funkcji scalania zgłoszeń, aby dowiedzieć się, jak usprawnić przepływ pracy i uniknąć powielania zgłoszeń.
Jeśli interesuje Cię eksportowanie danych, warto zapoznać się z eksportem zgłoszeń. To pomoże Ci w zachowaniu porządku i archiwizowaniu ważnych informacji.
Aby poprawić obsługę reklamacji, zapoznaj się z naszym oprogramowaniem do obsługi reklamacji. Dowiesz się, jak skutecznie zarządzać skargami i poprawić wizerunek firmy.
Poznaj zalety transferu nadzorowanego z LiveAgent - narzędzia, które automatyzuje i usprawnia obsługę klienta. Popraw jakość połączeń dzięki efektywnemu przekazywaniu ich do odpowiednich użytkowników. Dołącz do zadowolonych klientów i skorzystaj z darmowej wersji próbnej bez zobowiązań. Zaufaj liderowi rynku z wieloma nagrodami i certyfikatami!
Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!