Co to jest udostępnianie zgłoszeń?
Udostępnianie zgłoszeń jest łatwe dzięki wewnętrznemu czatowi na żywo. Za każdym razem, gdy agent używa właściwego identyfikatora zgłoszenia, automatycznie łączy się z nim hiperłącze, aby ułatwić udostępnianie. Gdy agenci klikną identyfikator zgłoszenia, automatycznie otworzy on określone zgłoszenie w ich panelu agenta. Oszczędza to czas, zwłaszcza gdy agenci potrzebują wzajemnej pomocy i mogą szybko udostępniać zgłoszenia tam, gdzie potrzebują pomocy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działa system obsługi zgłoszeń typu open source, to ten artykuł jest dla Ciebie. Poznasz w nim szczegóły dotyczące funkcji i możliwości, jakie oferuje taki system. Kolejnym krokiem jest zrozumienie, czym jest system zgłoszeniowy. W artykule znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz wskazówki, jak może on poprawić obsługę klienta. Aby dowiedzieć się więcej o zgłoszeniach dzielonych, przeczytaj, jak działa ta funkcja i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie. Na koniec, warto zrozumieć, jak działa scalanie zgłoszeń, aby lepiej zarządzać komunikacją z klientami. Przeczytaj artykuł, by odkryć, jak ta funkcja może usprawnić pracę Twojego zespołu.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Odkryj najlepsze narzędzia do obsługi zgłoszeń na rok 2024 z LiveAgent! Nasze intuicyjne oprogramowanie integruje e-maile, czaty i media społecznościowe w jedną skrzynkę odbiorczą, zapewniając bezproblemową obsługę klienta. Bez opłat instalacyjnych, bez karty kredytowej, z 24/7 wsparciem. Rozpocznij darmowy okres próbny i popraw satysfakcję klientów już dziś!
Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!