Co to jest wątek zgłoszenia?
Technicznie rzecz biorąc, wątek zgłoszenia to to samo, co zgłoszenie. Czasami klienci nazywają wątki zgłoszeń zgłoszeniami i odwrotnie. Zwykle przez wątek zgłoszenia rozumieją całą komunikację dostępną w 1 zgłoszenia, ze wszystkimi notatkami, znacznikami czasu, odpowiedziami i odpowiedziami klienta i agenta.
Jeśli chcesz zgłębić temat, po przeczytaniu obecnej strony warto odwiedzić artykuł wyjaśniający, co to jest szczegół zgłoszenia. Dowiesz się tam, jak ważne są szczegóły i jakie korzyści przynoszą w kontekście obsługi klienta.
Kolejnym interesującym tematem jest zgłoszenia dzielone. Poznasz, jak dzielenie zgłoszeń może poprawić efektywność twojego zespołu wsparcia.
Również warto zapoznać się z omówieniem systemu zgłoszeń, gdzie znajdziesz informacje o tym, jak działa oprogramowanie do obsługi zgłoszeń w LiveAgent oraz jakie są jego koszty.
Nie zapomnij sprawdzić, czym jest weryfikacja dwuetapowa, aby zrozumieć, jakie zmiany wprowadza w twoim profilu i dlaczego może być niezbędna.
Na koniec, dowiedz się więcej o integracji telefonicznej, odwiedzając stronę na temat hallo, VoIP. Poznasz, jak dodać swój numer VoIP do LiveAgent i jakie korzyści z tego płyną.