Co to jest wsparcie tylko przez e-mail?
Obsługa wyłącznie poczty e-mail to technika stosowana przez niektóre firmy. Jedynym sposobem, w jaki ich klienci mogą się z nimi skontaktować, jest e-mail, nie istnieje żadna inna platforma.
Obsługa wyłącznie e-mailowa ma swoje wady, ponieważ klienci nie mogą śledzić statusu swojej reklamacji i nie mają dostępu do Centrum Pomocy. W ten sposób klienci mogą mieć negatywną opinię o firmie, a przekazanie jej dalej zepsułoby reputację firmy. W rzeczywistości firma może nawet stracić swoich klientów.
Za pośrednictwem poczty e-mail klienci mogą również nie otrzymać odpowiedzi tak szybko, jak tego potrzebują.
Frequently Asked Questions
Jaka jest definicja obsługi wyłącznie poczty e-mail?
Wsparcie tylko przez e-mail oznacza, że wsparcie jest dostępne tylko za pośrednictwem jednego kanału, którym jest e-mail. To rozwiązanie ma zarówno zalety, jak i wady. Łatwiej pod tym względem wiemy, że cała wiedza na temat obsługi klienta jest gromadzona w jednym miejscu, ale z drugiej strony wielu klientów nie lubi obsługiwać poczty e-mail, dlatego warto zaproponować inny kanał komunikacji.
Jak dokładnie działa wsparcie tylko przez pocztę e-mail?
Wsparcie e-mailowe oznacza jedynie, że klient w przypadku problemu na ścieżce zakupowej, lub chęci uzyskania odpowiedzi na nurtujące go pytanie, może ją otrzymać jedynie kontaktując się z firmą mailowo . Oznacza to, że cała lub większość obsługi klienta jest gromadzona w tym jednym kanale.
Czy możesz zaoferować wsparcie tylko przez e-mail w LiveAgent?
Oczywiście z LiveAgent możesz korzystać tylko z pomocy e-mailowej. Jednak oprócz tego LiveAgent umożliwia korzystanie z wielu innych kanałów, przez które klienci są bardziej skłonni do kontaktu, i nie dodaje więcej pracy agentowi, ponieważ może zarządzać wszystkim w jednym miejscu.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, jak poprawić swoją obsługę klienta, koniecznie zapoznaj się z artykułem o oprogramowaniu pomocy technicznej dla SaaS. To miejsce, gdzie znajdziesz praktyczne wskazówki, jak zmniejszyć wskaźnik rezygnacji i zwiększyć zadowolenie klientów.
Dla tych, którzy poszukują najlepszej pomocy technicznej online, warto sprawdzić nasz materiał wideo. Dowiesz się tam, z jakich części składa się najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej i jakie umiejętności musi posiadać agent wsparcia technicznego online.
Jeśli interesuje Cię temat wsparcia tylko przez e-mail, możesz również odwiedzić nasz artykuł, który wyjaśnia, jak zapewnić wysokiej jakości obsługę klienta wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Poznasz tam kluczowe zalety i wyzwania związane z tym rodzajem wsparcia.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!