Co to jest wsparcie w aplikacji?
Zadowolenie klientów jest istotną częścią każdego udanego biznesu. Dzięki wsparciu w aplikacji możesz łatwiej pomagać swoim klientom. Nie muszą już opuszczać aplikacji, aby zgłosić problem.
Ta funkcja może być szczególnie przydatna dla klientów korzystających z aplikacji mobilnej, ponieważ w przeciwnym razie musieliby opuścić aplikację, aby znaleźć sposób na skontaktowanie się z zespołem pomocy technicznej Twojej firmy.
Wsparcie w aplikacji zapewnia przycisk pomocy umieszczony w aplikacji, który prowadzi klientów do wielu artykułów pomocy technicznej. Aby uzyskać dalszą pomoc, kontaktujemy się z agentem pomocy technicznej i tworzone jest zgłoszenie.
Frequently Asked Questions
Co to jest wsparcie w aplikacji?
Obsługa w aplikacji umożliwia klientom interakcję z zespołem obsługi klienta (lub botami) w samej aplikacji. Najczęściej jest to możliwe dzięki interfejsowi komunikacyjnemu, który jest podobny do sposobu komunikowania się w innych kanałach, takich jak Messenger czy WhatsApp. Jest więc intuicyjny dla użytkownika. Dzięki temu użytkownicy mogą być zaangażowani we właściwym czasie.
Jak zadbać o wsparcie w aplikacji?
Aby otrzymać wsparcie w aplikacji, przede wszystkim technicznie, klient musi mieć możliwość łatwego wejścia do samej aplikacji, a następnie dotarcia do zespołu wsparcia. Powinien być intuicyjny i atrakcyjny wizualnie. Od strony obsługi klienta klient powinien otrzymać natychmiastową odpowiedź, która pomoże mu rozwiązać jego problem. Jeśli to możliwe, nie należy przenosić użytkownika do innych komunikatorów, ale pomóc im bezpośrednio w aplikacji.
Dlaczego wsparcie w aplikacji jest ważne?
Każdego dnia czas spędzany przez użytkowników na urządzeniach mobilnych wzrasta, a czas, jaki spędzają na dostępie do Internetu za pośrednictwem komputerów stacjonarnych, maleje. Coraz więcej klientów zamawia produkty lub rezerwuje usługi za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dlatego tak ważne jest, aby aplikacje umożliwiały również sprawną obsługę klienta. Nie należy wysyłać klienta na e-mail lub telefon.
Jeśli chcesz zwiększyć zaangażowanie swoich klientów, sprawdź jak poprawić ich doświadczenie. Personalizowane, wielokanałowe wsparcie może zostawić pozytywne wrażenie za każdym razem, gdy mają do czynienia z Twoją firmą. Planujesz migrację z LiveChat do LiveAgent? Dowiedz się, jak możemy pomóc w przeniesieniu danych i zapewnić, że będziesz w dobrych rękach. Oprogramowanie pomocy technicznej od LiveAgent jest idealne dla branży medycznej. Odkryj, jak możemy pomóc w ochronie danych i zapewnić lepsze doświadczenie dla Twoich klientów. Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego? Dowiedz się, dlaczego nasze rozwiązanie jest łatwe w użyciu i idealne do pracy zdalnej. Chcesz zwiększyć sprzedaż? Zobacz, dlaczego dobra obsługa klienta jest kluczem do sukcesu i jak nasze narzędzia mogą pomóc. Jeśli prowadzisz branżę hostingu internetowego, nasze oprogramowanie helpdesk pomoże zmniejszyć obciążenie dla Twojej załogi i połączyć wiele kanałów obsługi klienta w jeden niezawodny pakiet.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!