Co to jest zewnętrzna domena poczty e-mail?
Zewnętrzna domena e-mail to adres e-mail powiązany z firmą, w której pracujesz. Na przykład osoba pracująca dla Shell Global Solutions miałaby adres e-mail taki jak „nazwa@shell.com”. Oznacza to, że osoba, do której wysyłasz e-mail, jest pracownikiem Shell Global Solutions.
Pomaga to ludziom rozpoznać autoryzację osoby, ponieważ nie możesz mieć zewnętrznej domeny poczty e-mail, chyba że została ona autoryzowana przez firmę, w której pracujesz. Automatycznie stajesz się zaufaną osobą, jeśli pracujesz dla dobrej międzynarodowej organizacji, ponieważ międzynarodowe firmy nie zatrudniają osób, które nie są warte ich kryteriów.
Frequently Asked Questions
Co to jest zewnętrzna domena poczty e-mail?
Zazwyczaj podczas pracy dla określonej firmy adres e-mail jest powiązany z Twoją firmą. Na przykład, jeśli pracujesz w XYZ, Twój adres e-mail to abcde@XYZ.com. Wtedy wiesz, że osoba jest pracownikiem firmy XYZ. Domena zewnętrzna to taka, która zwykle nie jest autoryzowana przez Twoją firmę (mogą wystąpić wyjątki).
Co to jest zewnętrzna domena e-mail?
Nie można bezpośrednio skonfigurować zewnętrznej domeny poczty e-mail w LiveAgent. Możesz jednak skonfigurować regułę, która zezwala na wysyłanie wiadomości na zewnętrzny adres e-mail. Aby to zrobić, przejdź do „Konfiguracja”, a następnie kliknij „Automatyzacja” i „Reguły” i utwórz nową regułę.
Czy zewnętrzne domeny poczty e-mail są bezpieczne?
Domena zewnętrzna może być bezpieczna, ale wszystko zależy od tego, jak jest zabezpieczona. Uważaj jednak, czy dana domena jest zaufana i oceń jej poziom bezpieczeństwa.
Po zapoznaniu się z tematem zewnętrznej domeny e-mail, warto poszerzyć swoją wiedzę o zewnętrznej domenie e-mail, aby lepiej zrozumieć, jak działa i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie. Kolejnym krokiem może być odkrycie, jak zwiększyć zaangażowanie klientów, co pomoże w budowaniu silniejszych relacji i poprawie wyników biznesowych.
Jeśli zastanawiasz się nad zmianą platformy, przeczytaj o migracji z LiveChat, aby dowiedzieć się, jak bezproblemowo przenieść swoje dane do LiveAgent. Dla tych, którzy chcą automatyzować procesy w swojej firmie, artykuł o regułach automatyzacji wyjaśni, jak efektywnie wykorzystać tę funkcję.
Chcesz zwiększyć sprzedaż? Dowiedz się, jak zwiększyć swoją sprzedaż dzięki narzędziom oferowanym przez LiveAgent. Ostatecznie, jeśli działasz w branży medycznej, odkryj, jak oprogramowanie pomocy technicznej może uprościć obsługę pacjentów i zwiększyć efektywność operacyjną.
Poznaj darmowy czat internetowy z LiveAgent! Oferujący najszybszy widżet czatu, integracje z popularnymi platformami jak WhatsApp, Shopify czy Slack, oraz zaawansowane funkcje help desk i call center. Popraw swoją obsługę klienta dzięki wielokanałowemu wsparciu i bezpłatnym szablonom e-maili. Rozpocznij darmowy okres próbny i dołącz do ponad 40 tysięcy firm na całym świecie!
Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!