Co to są zgłoszenia telefoniczne?
Każdy telefon od klienta do helpdesku jest archiwizowany w formie zgłoszenia. Zgłoszenie zawiera informacje o dzwoniącym, agencie i rozmowie między nimi. Przy kolejnym wywołaniu na ten sam temat informacja o tym jest dodawana do poprzedniego zgłoszenia.
Zgłoszenia są ważne dla śledzenia wszystkich działań. W zgłoszenia zamieniane są nie tylko telefony, ale także e-maile i inne środki komunikacji. Pomaga to zachować jedność i porządek między wszystkimi kanałami.
Frequently Asked Questions
Co to są zgłoszenia telefoniczne?
Rozmowy telefoniczne wykonywane na helpdesk przez klientów są archiwizowane w postaci zgłoszeń. Zawiera informacje o dzwoniącym użytkowniku, agencie prowadzącym sprawę i rozmowie między nimi.
Jak korzystać ze zgłoszeń telefonicznych?
Zgłoszenia telefoniczne umożliwiają zbieranie informacji o klientach, zbieranie historii o komunikacji między klientem a firmą. Dzięki temu masz jedność i porządek w komunikacji we wszystkich kanałach.
Czy można korzystać ze zgłoszeń telefonicznych przez LiveAgent?
LiveAgent oferuje opcję zgłoszeń telefonicznych. Dzięki oprogramowaniu możesz korzystać z telefonów na wyższym poziomie i tym samym rozwijać poziom obsługi klienta.
Jeśli chcesz zgłębić temat obsługi klienta, przeczytaj o tym, czym jest helpdesk. Dowiesz się, jak poprawić obsługę klienta poprzez lepsze zarządzanie zgłoszeniami.
Jeśli interesuje Cię wybór odpowiedniego oprogramowania, sprawdź artykuł na temat najwyżej ocenianego i niedrogiego oprogramowania pomocy technicznej. Znajdziesz tam informacje o funkcjach, które zwiększają wydajność i zadowolenie użytkowników.
Dla osób zainteresowanych systemami open source, warto zajrzeć do artykułu o systemach obsługi zgłoszeń typu open source. Poznasz zalety i możliwości, jakie oferują te rozwiązania.
Jeśli zastanawiasz się nad procesem migracji, przeczytaj o tym, jak przenieść dane z LeadDesk do LiveAgent. Artykuł zawiera wskazówki dotyczące migracji danych i korzyści z tego płynących.
Na koniec, jeśli chcesz lepiej zrozumieć, czym jest formularz zgłoszeniowy, ten artykuł dostarczy wszystkich potrzebnych informacji. Dowiesz się, jak formularze usprawniają komunikację z klientami.
Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!