Co to jest prośba o pomoc?
Zgłoszenie pomocy technicznej to zapytanie od klienta lub osoby odwiedzającej Twoją witrynę, które zadaje pytanie dotyczące Twojej firmy, produktu lub usługi. Prośba o wsparcie zwykle składa się z tematu i treści, czasami może być obecna dodatkowa kategoryzacja.
Zgłoszenie pomocy technicznej można przesłać bezpośrednio jako wiadomość e-mail wysłaną na Twój adres e-mail pomocy technicznej (np. support@liveagent.com) lub za pośrednictwem widżetu formularza kontaktowego wbudowanego w Twojej witrynie. Wiadomość na Facebooku lub telefon można również uznać za prośbę o pomoc, ale technicznie termin prośba o pomoc jest związany głównie z pytaniami przesyłanymi drogą elektroniczną.
Frequently Asked Questions
Co oznacza prośba o pomoc?
Zgłoszenie pomocy technicznej to zapytanie od klienta lub osoby odwiedzającej witrynę internetową Twojej firmy z pytaniem o Twoją firmę, usługę lub produkt. Możesz je przesłać dostępnymi kanałami komunikacji.
Kto odpowiada za obsługę zgłoszeń serwisowych?
Agenci odpowiedzialni za obsługę klienta są odpowiedzialni za obsługę zgłoszeń serwisowych. Ich zadaniem jest pomoc w rozwiązaniu problemu i zapewnienie konkretnego wsparcia osobie przesyłającej zgłoszenie.
Gdzie w LiveAgent można uzyskać dostęp do wszystkich próśb o pomoc?
W LiveAgent dostęp do wszystkich próśb o pomoc można znaleźć na karcie Zgłoszenia. Niektórzy agenci mogą mieć ograniczony dostęp i widzieć tylko te zgłoszenia, do których są przypisani, a administrator i właściciel mogą zobaczyć wszystkie zgłoszenia.
Po przeczytaniu o zgłoszeniu serwisowym, warto dowiedzieć się, jak funkcjonują zgłoszenia dzielone. To może pomóc w lepszym zarządzaniu zapytaniami i poprawie obsługi klienta.
Kolejnym krokiem jest zrozumienie, co to jest wsparcie techniczne. Poznanie jego zasad może zwiększyć efektywność w rozwiązywaniu problemów klientów.
Dla osób zainteresowanych telefoniczną obsługą klienta, artykuł o obsłudze klienta w call center dostarczy cennych informacji. Przeczytaj o podstawowych cechach i obowiązkach przedstawicieli obsługi klienta.
Jeśli chcesz doskonalić swoje umiejętności w odpowiadaniu na prośby klientów, sprawdź artykuł o tym, jak odpowiedzieć na prośbę klienta. Znajdziesz tam 7 praktycznych wskazówek, które mogą poprawić twoją komunikację z klientami.
Na koniec, jeśli interesuje Cię zarządzanie danymi, przeczytaj o eksportowaniu zgłoszeń. To narzędzie może ułatwić analizę i raportowanie zgłoszeń klientów.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!