Co to jest zgłoszenie usterki?
Zgłoszenie problemu oznacza dosłownie prośbę o pomoc, śledzoną przez system zarządzania usługami wsparcia komputerowego. Może być również nazywany systemem śledzenia problemów, systemem zgłoszeń usterek lub zgłoszeniem do pomocy technicznej.
Jest to system komputerowy, który zarządza i rejestruje listy wniosków o pomoc lub problemów, uporządkowane według potrzeb usługodawcy. System zgłoszeń usterek jest często połączony z bazą danych, która zawiera informacje o klientach, produkty i rozwiązania typowych problemów.
Po otrzymaniu nowego żądania tworzone lub otwierane są zgłoszenia, a celem jest ich zamknięcie lub naprawa, zapewniając rozwiązanie zgłoszonego problemu.

Po przeczytaniu o zgłoszeniu usterki, warto zapoznać się z artykułem, który szczegółowo wyjaśnia co to jest zgłoszenie usterki. Dzięki temu zrozumiesz, jak skutecznie je wdrożyć w praktyce. Jeśli chcesz poprawić obsługę klienta w swojej firmie, sprawdź artykuł o tym, jak możesz ulepszyć swoją obsługę klienta. Dowiesz się tam, jakie kroki podjąć, aby klienci byli bardziej zadowoleni z kontaktu z Twoją firmą.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!