Co to jest zgłoszenie zawieszone?
LiveAgent może wykrywać e-maile wyglądające na spam. W niektórych systemach pomocy technicznej tego rodzaju zgłoszenia są nazywane zgłoszeniami zawieszonymi. Jednak w LiveAgent są one po prostu nazywane SPAM. Gdy zgłoszenie jest oznaczone jako SPAM, nie znajduje się w kolejce „do rozwiązania”, ale jest odkładane. Jeśli zdecydujesz, że dane zgłoszenie nie jest SPAMEM, możesz go odznaczyć i dodać do zwykłej kolejki.
Filtry antyspamowe LiveAgent można ustawić automatycznie lub ręcznie, w oparciu o preferowane warunki, takie jak słowa kluczowe w temacie lub treści wiadomości e-mail.
Frequently Asked Questions
Jaka jest definicja zgłoszenia zawieszonego?
Zawieszone zgłoszenie oznacza, że zgłoszenie jest wstrzymany do dalszej analizy. Najczęściej dotyczy to wiadomości, które wyglądają jak SPAM. Nie są one umieszczane w kolejnym "do rozwiązania", ale odkładane jako SPAM.
Jak zgłoszenie można zawiesić?
Zgłoszenia mogą zostać ocenione jako SPAM i zawieszone automatycznie lub ręcznie, w zależności od preferowanych warunków, takich jak słowa kluczowe w temacie lub treści wiadomości e-mail.
Czy można zawiesić zgłoszenie w systemie LiveAgent?
W LiveAgent zawieszone zgłoszenia to po prostu SPAM. Jeśli uznasz, że dane zgłoszenie nie jest SPAMEM, możesz go odznaczyć i dodać do zwykłej kolejki. Filtry spamu można ustawić automatycznie lub ręcznie na podstawie preferowanych warunków (takich jak słowa kluczowe w temacie, treść wiadomości e-mail).
Po przeczytaniu artykułu o "zgłoszeniu zawieszonym", warto zapoznać się z innymi przydatnymi tematami. Jeśli zainteresowało Cię, jak poprawić obsługę klienta, zapraszamy do przeczytania artykułu o tym, jak poprawić obsługę klienta. Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej o często zadawanych pytaniach, polecamy sekcję Frequently Asked Questions.
Odkryj, jak automatyzacja przypisywania zgłoszeń w LiveAgent usprawnia komunikację między agentami a klientami. Zarządzaj zgłoszeniami z różnych kanałów w jednej skrzynce odbiorczej, zwiększając efektywność obsługi. Wypróbuj bezpłatnie i przekonaj się, jak łatwo można poprawić jakość wsparcia klienta!