Co oznacza zmiana przypisania?
Zgłoszenie można ponownie przypisać (przenieść) od jednego agenta do drugiego w trakcie jego cyklu życia. Przyczyny tego mogą być różne, np. brak doświadczenia agenta w danej dziedzinie, klient zamawiający innego agenta, niedostępność agenta i wiele innych.
Ponowne przypisywanie zgłoszeń nie jest zalecane, ponieważ może to być dość czasochłonne dla agentów. Również klienci mogą nie być zadowoleni z tego, że są rzucani między agentami. W przypadku zbyt wielu zmian przypisania na tym samym zgłoszeniu.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz termin przepisać?
Ponowne przypisanie to przepisanie zgłoszenia od jednego agenta do drugiego w okresie ważności zgłoszenia. Może to być spowodowane na przykład brakiem wiedzy lub doświadczenia agenta w określonym temacie, niedostępnością agenta lub prośbą o zmianę agentów.
Jakie są korzyści z opcji ponownego przypisania?
Zaletą jest to, że klient może szybko odpowiedzieć na nurtujący temat. Nie należy jednak robić tego wiele razy z jednym zgłoszeniem, ponieważ może to być niesatysfakcjonujące dla klientów, a także może być uciążliwe dla agentów.
Czy możesz użyć funkcji zmiany przypisania w LiveAgent?
Możesz użyć funkcji ponownego przypisania w LiveAgent. Możesz łatwo przenieść swoje zgłoszenie od jednego agenta do drugiego.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co oznacza zmiana przypisania, warto odwiedzić stronę, która dokładnie to wyjaśnia. Dzięki temu lepiej zrozumiesz, jak zarządzać przypisaniami w systemie zgłoszeń.
Aby poprawić obsługę klienta, zapoznaj się z najlepszymi praktykami dotyczącymi systemu zgłoszeń. Znajdziesz tam sprawdzone metody i wskazówki, które mogą pomóc w efektywniejszym zarządzaniu zgłoszeniami.
Zarządzanie szczegółami zgłoszenia również odgrywa kluczową rolę w efektywnej obsłudze klienta. Odwiedź stronę, aby dowiedzieć się, co to jest szczegół zgłoszenia i jak go wykorzystać w codziennej pracy.
Jeśli chcesz z łatwością zarządzać obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami, sprawdź, jak odpowiedzialność może być skutecznie zarządzana w systemie LiveAgent. Dowiedz się, jakie powiadomienia i funkcje mogą wspomóc ten proces.
Na koniec, jeśli rozważasz migrację z LiveCall, dowiedz się więcej o procesie migracji z LiveCall do LiveAgent. Przekonaj się, jakie dane możesz przenieść i jak to wpłynie na obsługę klienta.
Odkryj, jak automatyzacja przypisywania zgłoszeń w LiveAgent usprawnia komunikację między agentami a klientami. Zarządzaj zgłoszeniami z różnych kanałów w jednej skrzynce odbiorczej, zwiększając efektywność obsługi. Wypróbuj bezpłatnie i przekonaj się, jak łatwo można poprawić jakość wsparcia klienta!
Dostosowanie produktów i usług do indywidualnych potrzeb klientów to klucz do poprawy ich doświadczeń i zwiększenia przychodów. LiveAgent oferuje narzędzia, takie jak czat na żywo i komunikacja przez Slacka, które umożliwiają natychmiastową, personalizowaną interakcję. Wypróbuj za darmo i odkryj, jak dostosowanie może uczynić Twoją obsługę klienta wyjątkową.