Jeśli jeszcze nie korzystasz z narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych (słuchania społecznościowego) jako części strategii marketingowej lub obsługi klienta, to najwyższy czas zacząć.
Słuchanie społecznościowe polega na monitorowaniu tego, co mówi się o Twojej firmie w Internecie. Zobacz, co myślą Twoi klienci, sprawdź czy Twoja konkurencja Cię nie krytykuje i oczernia, lub po prostu odpowiedz na pytania, które mogą mieć potencjalni klienci.
Słuchanie społecznościowego jest absolutną koniecznością!
Słuchanie społecznościowe, znane również jako monitorowanie mediów społecznościowych, to proces monitorowania cyfrowych rozmów lub wzmianek online o Twojej marce.
Jest to skuteczna strategia polegająca na gromadzeniu opinii oraz monitorowania tego co klienci myślą o Twojej marce, biznesie, produktach lub usługach.
LiveAgent łączy się ze wszystkimi kanałami mediów społecznościowych i pobiera wszystkie komentarze, wiadomości oraz wzmianki o Twojej marce bezpośrednio do LiveAgent.
LiveAgent łączy się z:
Narzędzia do słuchania społecznościowego doskonale nadają się do proaktywnego rozwiązywania problemów. Przyjmij do wiadomości i zauważ, że Twoi klienci są sfrustrowani, zanim ich złe doświadczenia zaczną być widoczne dla innych i zaszkodzą Twojej firmie.
Słuchanie społecznościowe to nie tylko złe doświadczenia. Zaprezentuj pozytywne rzeczy, które klienci mają do powiedzenia o Twojej firmie. Nie ma nic lepszego niż autentyczna opinia!
Słuchanie społecznościowe to świetne narzędzie, które daje ogólny ogląd tego, co mówi się o Twojej firmie w Internecie. Monitoruj, co mają do powiedzenia nie tylko Twoi klienci, ale także konkurencja.
Odpowiadaj na tweety klientów, wiadomości na Facebooku lub komentarze na Instagramie bezpośrednio ze swojego narzędzia do słuchania społecznościowego. Nie trać czasu na logowanie i wylogowywanie się z różnych kont społecznościowych.
Narzędzie do słuchania społecznościowego LiveAgent zbiera wszystkie wiadomości i komentarze na Facebooku pod Twoimi postami i przesyła je bezpośrednio do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Stamtąd możesz łatwo odpowiadać, polubić, a nawet tworzyć nowe posty na swojej stronie na Facebooku.
Monitoruj słowa kluczowe i odpowiadaj na tweety dotyczące Twojego konta. Dzięki narzędziu do monitorowania społecznościowego LiveAgent nigdy więcej nie przegapisz tweetów o swojej firmie.
Po prostu skonfiguruj słowa kluczowe, które chcesz monitorować, a wszystkie tweety zawierające te słowa zostaną automatycznie przesłane na Twoje konto LiveAgent w formie ticketów.
Wszystkie komentarze do Twoich postów lub postów, które zawierają wzmianki o Twoim koncie, zostaną automatycznie przesłane do LiveAgent. Odpowiadaj bezpośrednio z LiveAgent bez konieczności przeglądania tysięcy powiadomień w telefonie.
LiveAgent porządkuje wszystkie komentarze i zapytania według ważności i czasu ich postowania.
Uporządkuj wszystkie zapytania z różnych kanałów komunikacji w jednej wspólnej skrzynce odbiorczej.
Rozmawiaj z klientami i osobami odwiedzającymi Twoją witrynę, na czacie w czasie rzeczywistym. Skorzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu i wielu innych.
Zbuduj całkowicie wirtualne centrum telefoniczne ze złożonymi drzewami poleceń IVR(interaktywne menu głosowe) i przekierowywaniem połączeń jako integralną część obsługi technicznej.
Twórz oszałamiające portale dla klientów oraz bazy wiedzy dzięki którym Twoi klienci będą w stanie sami rozwiązać problemy.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, ticketowanie z automatyzacją która pozwala nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych firm w latach 2019-2020.
Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na ich potrzeby obsługi klienta.
Dzięki ponad 180 funkcjom, więcej niż 40 integracjom oraz niekończącym się opcjom personalizacji, nasze narzedzia z łatwością dostosowują się do potrzeb Twojej firmy.
W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.
Skorzystaj z naszych profesjonalnych rozwiązań do słuchania społecznościowego za stałą miesięczną kwotę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się i otrzymaj 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich możliwych funkcji.
Na co czekasz? Zacznij używać słuchania społecznościowego już dziś!
Idealny dla małych i średnich firm
Idealny dla wszystkich biznesów oraz dużych firm
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!
Zarządzanie mediami społecznościowymi checklista
Odkryj kompletną checklistę zarządzania mediami społecznościowymi, która zamieni Cię w ninja social media! Dowiedz się, jak monitorować komentarze, planować posty, śledzić słowa kluczowe i analizować statystyki, by Twoje konta błyszczały. Idealna dla social media managerów, zespołów marketingowych i właścicieli firm, ta lista kontrolna zapewni Ci efektywne zarządzanie profilami i osiąganie celów. Sprawdź, jak usprawnić swoje działania w mediach społecznościowych!
Chcesz poprawić swoją marketingową reputację?
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację. Popraw swój marketing dzięki oprogramowaniu pomocy technicznej LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team