Nie ma jednoznacznej odpowiedzi dotyczącej dobrej szybkości pisania, jednak średnia prędkość pisania dla większości ludzi wynosi około 40 słów na minutę (WPM). Jeśli starasz się o pracę, która wymaga dużo pisania (na przykład przedstawiciel obsługi klienta, który musi dużo pisać na czacie na żywo), musisz być w stanie pisać od 60 do 80 słów na minutę. Jeszcze inne zawody, takie jak asystenci prawni, sekretarki lub osoby obsługujące transkrypcje, mogą wymagać wpisania do 100 słów na minutę.
Pracodawcy preferują szybkie pisanie, ponieważ mogą wykonać więcej pracy w krótszym czasie. Jednak ważne jest to, aby nie poświęcać dokładności pisania na rzecz szybkości. Jeśli piszesz szybko, ale popełniasz wiele błędów i musisz wszystko skasować, by je poprawić, to nie jest to zbyt wydajne działanie. Jeśli popełniasz dużo błędów, rozważ udoskonalenie swoich umiejętności pisania w naszym teście.
LiveAgent to pierwsze w historii oprogramowanie do pomocy technicznej i czatu na żywo, które trafiło na rynek. Istnieje od 2003 roku, pomagając firmom zapewnić nienaganne wsparcie swoim klientom.
Gotowy na spróbowanie?
Chcesz zwiększyć szybkość pisania, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeniami? Nie ma problemu.
Wykorzystaj swój zestaw narzędzi LiveAgent, aby zaskoczyć swoich klientów błyskawicznymi odpowiedziami, które są jednocześnie bogate w wiedzę i spersonalizowane.
Dzięki LiveAgent świadczenie światowej klasy obsługi klienta jest łatwe.
Wraz ze wzrostem szybkości pisania poprawia się wydajność agentów. Im szybciej agenci wpisują tekst, tym szybciej mogą rozwiązywać zgłoszenia i przejść do bardziej złożonych zadań.
Szybsze prędkości pisania oznaczają szybsze rozwiązywanie problemów. Zaskocz swoich klientów błyskawicznymi odpowiedziami na czacie na żywo lub w mediach społecznościowych, poprawiając szybkość pisania dzięki naszemu testowi pisania na czacie na żywo.
Klienci chcą jak najszybszej odpowiedzi na ich pytania. Zachwyć ich szybkością pisania i czasem rozwiązywania problemów, jednocześnie zwiększając ich satysfakcję.
Duża prędkość pisania może pomóc w przekształceniu odwiedzających witrynę w płacących klientów. Połącz swoje umiejętności szybkiego pisania z proaktywnymi zaproszeniami do czatu na żywo, aby odnieść sukces.
Test szybkości pisania to test mierzący liczbę słów i znaków, które możesz wpisać na minutę. Oprócz szybkości testy pisania na klawiaturze mierzą również dokładność pisowni.
Średnie prędkości pisania różnią się w zależności od branży, jednak średnia prędkość pisania w branży profesjonalnej wynosi od 65 do 70 słów na minutę.
Skrót WPM oznacza słowa na minutę. Za każdym razem, gdy bierzesz udział w teście z pisania, staraj się pisać od 65 do 70 słów na minutę.
CPM to liczba znaków, które wpisujesz na minutę, łącznie ze wszystkimi błędami.
Jeśli chcesz pisać szybciej, musisz poćwiczyć pisanie i znaleźć właściwą pozycję dla swoich palców na klawiaturze. Nie skupiaj się na szybkości pisania, gdy dopiero zaczynasz. Zamiast tego spróbuj skupić się na naciskaniu odpowiednich klawiszy bez patrzenia na klawiaturę. Gdy już zorientujesz się, gdzie znajduje się każdy klawisz, spróbuj przyspieszyć. Świetnym sposobem na zwiększenie szybkości pisania jest wykonanie testów praktycznych, aby zobaczyć postępy w czasie.
Poproszenie potencjalnych i obecnych pracowników o wykonanie testów szybkości pisania może pomóc zwiększyć produktywność, zadowolenie klientów, a co za tym idzie dochody. Im szybciej Twoi pracownicy mogą rozwiązywać problemy klientów, tym bardziej zadowoleni będą Twoi klienci. Z kolei wysokie wskaźniki satysfakcji klientów poprawią wskaźniki retencji i przychody.
Szybkość pisania jest ważna w obsłudze klienta, ponieważ im szybciej pracownik pomocy technicznej może pisać, na tym więcej zgłoszeń może odpowiedzieć. Zmniejsza to liczbę zgłoszeń, poprawia produktywność i poprawia satysfakcję klientów.
Nauka skrótów klawiaturowych po opanowaniu podstaw pisania na klawiaturze może pomóc w zwiększeniu produktywności i wydajności, ponieważ zmniejszają one liczbę kliknięć, które trzeba wykonać dla określonych funkcji.
Warto testować szybkość pisania przynajmniej raz w miesiącu. Ponieważ dokładność i szybkość pisania zależy od pamięci mięśniowej, dobrze jest ją trenować i ćwiczyć z losowo generowanymi słowami, które są generowane w testach pisania.
Szybkość pisania ma znaczenie, ponieważ wskazuje, jak szybko i dokładnie możesz pisać. Wiele firm wykorzystuje szybkość pisania jako punkt odniesienia, aby dowiedzieć się, czy dobrze pasujesz do określonych stanowisk, takich jak przedstawiciel obsługi klienta, sekretarka lub notatkarz.
Najlepszym sposobem na ćwiczenie szybszego pisania jest wielokrotne wykonywanie testów pisania. Na początku ważne jest, aby skupić się na pamięci mięśniowej, umiejscowieniu palców i przedkładać dokładność nad prędkość. Z biegiem czasu, gdy Twoja pamięć mięśniowa się dostosowuje i naciskasz odpowiednie klawisze podczas pisania, możesz zacząć skupiać się na szybkości.
Test pisania LiveAgent jest bezpłatny. Chcieliśmy stworzyć narzędzie, którego możesz używać wielokrotnie, aby ćwiczyć i doskonalić swoje umiejętności pisania.
Nie ma idealnego ustawienia klawiatury i palca. Twoje palce powinny czuć się komfortowo z ich położeniem na klawiaturze. Pomocne może być lekkie wygięcie palców i lekkie opuszczenie dłoni, aby były gotowe do ruchu.
Jeśli chcesz jednocześnie zachować dokładność i szybko pisać, powstrzymaj się od patrzenia na klawiaturę, a zamiast tego zaufaj swoim zmysłom i pamięci mięśniowej. Jeśli zaczniesz patrzeć na klawiaturę, Twoje palce mogą stracić synchronizację.
Nie każdy pracodawca będzie dbał o Twoją szybkość pisania, jednak jeśli ubiegasz się o pracę, która obraca się wokół pisania, Twoja szybkość pisania może być przełomową umiejętnością. Ogólnie rzecz biorąc, przedstawiciele obsługi klienta, sekretarki, copywriterzy lub urzędnicy często muszą mieć średnią lub ponadprzeciętną szybkość pisania, aby otrzymać daną pracę.
Oprogramowanie help desk dla agencji
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.
Widok pisania w czasie rzeczywistym
Szybsze przygotowywanie odpowiedzi na czacie na żywo dzięki widokowi pisania w czasie rzeczywistym. Widok pisania w czasie rzeczywistym pozwala zobaczyć, co pisze klient, zanim ostatecznie wyśle wiadomość.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team