Nasz wyjątkowy zespół wsparcia klienta

Michaela

Manager wsparcia klienta

Godziny pracy (strefa czasowa CET, Wiedeń)

Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 11:00 – 19:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 11:00 – 19:00
Piątek: 9:00 – 17:00

Andrej

Manager wsparcia klienta

Godziny pracy (strefa czasowa CET, Wiedeń)

Poniedziałek: 11:00 – 19:00
Wtorek: 09:00 – 17:00
Środa: 11:00 – 19:00
Czwartek: 09:00 – 17:00
Piątek: 09:00 – 17:00

Laura

Customer success manager

Laura’s work schedule (CET, Vienna time)

Monday: 9:00 – 17:00
Tuesday: 11:00 – 19:00
Wednesday: 9:00 – 17:00
Thursday: 11:00 – 19:00
Friday: 9:00 – 17:00

John Gordon

Manager wsparcia klienta

Godziny pracy (strefa czasowa EST, Nowy Jork)

Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 9:00 – 17:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 9:00 – 17:00
Piątek: 9:00 – 17:00

Beata

Customer success manager

Beata’s work schedule (CET, Vienna time)

Monday: 11:00 – 19:00
Tuesday: 7:00 – 15:00
Wednesday: 11:00 – 19:00
Thursday: 7:00 – 15:00
Friday: 7:00 – 15:00

Artykuły powiązane zWsparcie klienta
Relacje z klientami to relacje, które każda firma ma z klientami. Bez względu na to, jak duża jest firma, znaczenie relacji z klientami jest ogromne.

Relacje z klientem

Relacje z klientami to relacje, które każda firma ma z klientami. Bez względu na to, jak duża jest firma, znaczenie relacji z klientami jest ogromne.

Kluczowym aspektem wdrażania użytkowników klienta jest proces przed, w trakcie i po zakupie. Dowiedz się więcej dzięki przykładom wprowadzającym użytkowników.

Obsługa klienta — onboarding użytkowników

Discover the power of integrating customer service with user onboarding to boost product success. Learn how live support, knowledge bases, live chats, and product tours can reduce support requests, lower churn rates, and enhance user retention. Implement these strategies for a seamless onboarding experience.

Posiadanie dobrego oprogramowania obsługi klienta stało się koniecznością dla nowoczesnych firm, które dążą do budowania pozytywnych relacji z klientami.

Co to jest obsługa klienta?

Odkryj, dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu Twojej firmy i jak nowoczesne oprogramowanie, takie jak chatboty i call center, może poprawić lojalność marki i satysfakcję klientów. Dowiedz się, jak automatyzacja procesów i integracja z narzędziami marketingowymi przynoszą korzyści, i zasmakuj innowacyjnych rozwiązań z LiveAgent.

Relacja z klientem zaczyna się, gdy klient zaczyna kontaktować się z Twoją firmą. Zbuduj skuteczną CR z LiveAgent.

Relacje z klientem

Odkryj, jak budowanie silnych relacji z klientami jest kluczem do sukcesu Twojej firmy. Dowiedz się, jak personalizowana komunikacja, automatyzacja procesów i efektywne oprogramowanie, takie jak LiveAgent, mogą poprawić satysfakcję i lojalność klientów. Zacznij już dziś z bezpłatną wersją próbną!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x