Nasz wyjątkowy zespół wsparcia klienta

Michaela

Manager wsparcia klienta

Godziny pracy (strefa czasowa CET, Wiedeń)

Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 11:00 – 19:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 11:00 – 19:00
Piątek: 9:00 – 17:00

Andrej

Manager wsparcia klienta

Godziny pracy (strefa czasowa CET, Wiedeń)

Poniedziałek: 11:00 – 19:00
Wtorek: 09:00 – 17:00
Środa: 11:00 – 19:00
Czwartek: 09:00 – 17:00
Piątek: 09:00 – 17:00

Laura

Customer success manager

Laura’s work schedule (CET, Vienna time)

Monday: 9:00 – 17:00
Tuesday: 11:00 – 19:00
Wednesday: 9:00 – 17:00
Thursday: 11:00 – 19:00
Friday: 9:00 – 17:00

John Gordon

Manager wsparcia klienta

Godziny pracy (strefa czasowa EST, Nowy Jork)

Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 9:00 – 17:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 9:00 – 17:00
Piątek: 9:00 – 17:00

Beata

Customer success manager

Beata’s work schedule (CET, Vienna time)

Monday: 11:00 – 19:00
Tuesday: 7:00 – 15:00
Wednesday: 11:00 – 19:00
Thursday: 7:00 – 15:00
Friday: 7:00 – 15:00

Artykuły powiązane zWsparcie klienta
Relacje z klientami to relacje, które każda firma ma z klientami. Bez względu na to, jak duża jest firma, znaczenie relacji z klientami jest ogromne.

Relacje z klientem

Relacje z klientami to relacje, które każda firma ma z klientami. Bez względu na to, jak duża jest firma, znaczenie relacji z klientami jest ogromne.

Dowiedz się, jak prawidłowo obsługiwać komunikację z klientem; za pośrednictwem e-maili, czatów lub połączeń. Dowiedz się więcej w tym artykule.

Co to jest komunikacja z klientem?

Dowiedz się, jak skutecznie komunikować się z klientami dzięki naszym wskazówkom i narzędziom LiveAgent. Poznaj zalety wielokanałowej obsługi, zintegrowanego systemu zgłoszeń i czatu na żywo. Popraw zadowolenie klientów, zwiększ ich lojalność i zyskaj przewagę konkurencyjną. Odwiedź naszą stronę i odkryj, jak podnieść jakość swojej obsługi klienta!

Kluczowym aspektem wdrażania użytkowników klienta jest proces przed, w trakcie i po zakupie. Dowiedz się więcej dzięki przykładom wprowadzającym użytkowników.

Obsługa klienta — onboarding użytkowników

Discover the power of integrating customer service with user onboarding to boost product success. Learn how live support, knowledge bases, live chats, and product tours can reduce support requests, lower churn rates, and enhance user retention. Implement these strategies for a seamless onboarding experience.

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, musisz skupić się na budowaniu lojalnych i długoterminowych relacji, a nie tylko na sprzedaży.

Najlepsza obsługa klienta

Odkryj tajniki najlepszej obsługi klienta! Dowiedz się, jak budować lojalne relacje, szybko reagować na potrzeby klientów i skutecznie rozwiązywać problemy. Poznaj 10 sprawdzonych metod, jak doskonalić obsługę klienta dzięki oprogramowaniu jak LiveAgent. Zainspiruj się sukcesami firm takich jak Google, Chick-fil-A, Ikea, i Amazon. Zacznij ulepszać swoją obsługę klienta już dziś z naszym darmowym okresem próbnym!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x