JohnGordon Hilley customer success

Sukces klienta VIP - linia Johna Gordona

Skontaktuj się bezpośrednio z Johnem Gordonem poprzez naciśnięcie przycisku poniżej.

Harmonogram pracy Johna (EST, czas Nowojorski)

Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 9:00 – 17:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 9:00 – 17:00
Piątek: 9:00 – 17:00

Artykuły powiązane zJohn Gordon
Popraw swój przepływ pracy dzięki Clockify, integracji śledzenia dla LiveAgent. Śledź efektywność obsługi klienta bezpośrednio z poziomu oprogramowania pomocy technicznej.

Clockify

Integruj Clockify z LiveAgent, aby śledzić czas pracy zespołu, zwiększyć produktywność i poprawić efektywność bezpłatnie.

Godziny pracy zależą od stref czasowych, działów firmy, dziedziny pracy. W USA godziny otwarcia są zwykle od 9:00 do 17:00.

Godziny pracy

Discover how managing business hours effectively with LiveAgent's customer service software can enhance your customer interactions. Learn about normal business hours, advantages of 24/7 support, and how LiveAgent can streamline your customer service with its powerful features. Start your free trial today for efficient, omnichannel support!

Istnieje wiele sposobów na zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Może dotyczyć zrozumienia potrzeb klienta lub skorzystania z wysokiej jakości pomocy technicznej, takiej jak LiveAgent.

Skuteczna obsługa klienta

Skuteczna obsługa klienta to klucz do sukcesu. Dowiedz się, jak uniknąć błędów i zbudować lojalność klientów dzięki LiveAgent.

Powiadomienia e-mail mogą wysyłać wiadomości e-mail do agentów, gdy zgłoszenie jest przypisane do agenta lub gdy klient odpowiedział w przypisanym zgłoszeniu. Przeczytaj o tej funkcji.

Powiadomienia e-mail

Zostań na bieżąco z powiadomieniami e-mail LiveAgent. Nie przegap nowych zgłoszeń i odpowiedzi. Wypróbuj za darmo!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x