JohnGordon Hilley customer success

Sukces klienta VIP - linia Johna Gordona

Skontaktuj się bezpośrednio z Johnem Gordonem poprzez naciśnięcie przycisku poniżej.

Harmonogram pracy Johna (EST, czas Nowojorski)

Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 9:00 – 17:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 9:00 – 17:00
Piątek: 9:00 – 17:00

Artykuły powiązane zJohn Gordon
Jak skontaktować się z obsługą klienta Poly za pośrednictwem poczty e-mail, pomocy na czacie na żywo, numeru telefonu, pomocy w mediach społecznościowych i pomocy samoobsługowej.

Kontakty działu pomocy Poly

Znajdź kontakt do działu obsługi klienta Poly: numery telefonów, e-maile, czat na żywo i wsparcie w mediach społecznościowych.

Wypełniaj niestandardowe wartości za pomocą API, efektywnie korzystaj z niestandardowego filtra i wyszukiwania lub używaj reguł do zaawansowanej automatyzacji dzięki funkcji LiveAgent – Pola kontaktów.

Pola kontaktowe

Twórz niestandardowe pola kontaktowe w LiveAgent, zbieraj dane klientów, automatyzuj procesy i integruj narzędzia. Wypróbuj za darmo!"

Explore Viktor Zeman's expert articles on LiveAgent, covering customer support tips, tools, and insights to boost your business success!

Viktor Zeman

Explore Viktor Zeman's expert articles on LiveAgent, covering customer support tips, tools, and insights to boost your business success!

Pozwól klientom znaleźć odpowiedzi na swoje pytania dzięki oprogramowaniu do samoobsługi. Z oprogramowaniem FAQ od LiveAgent stworzysz wyjątkowe centrum obsługi klienta.

Wykorzystaj oprogramowanie FAQ, żeby umożliwić klientom prostą samoobsługę

Ułatw klientom samoobsługę dzięki oprogramowaniu FAQ od LiveAgent. Twórz bazy wiedzy i zwiększ satysfakcję klientów. Wypróbuj za darmo!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x