JohnGordon Hilley customer success

Sukces klienta VIP - linia Johna Gordona

Skontaktuj się bezpośrednio z Johnem Gordonem poprzez naciśnięcie przycisku poniżej.

Harmonogram pracy Johna (EST, czas Nowojorski)

Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 9:00 – 17:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 9:00 – 17:00
Piątek: 9:00 – 17:00

Artykuły powiązane zJohn Gordon
Popraw swój przepływ pracy dzięki Clockify, integracji śledzenia dla LiveAgent. Śledź efektywność obsługi klienta bezpośrednio z poziomu oprogramowania pomocy technicznej.

Clockify

Integruj Clockify z LiveAgent, aby śledzić czas pracy zespołu, zwiększyć produktywność i poprawić efektywność bezpłatnie.

Istnieje wiele sposobów na zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Może dotyczyć zrozumienia potrzeb klienta lub skorzystania z wysokiej jakości pomocy technicznej, takiej jak LiveAgent.

Skuteczna obsługa klienta

Skuteczna obsługa klienta to klucz do sukcesu. Dowiedz się, jak uniknąć błędów i zbudować lojalność klientów dzięki LiveAgent.

Powiadomienia e-mail mogą wysyłać wiadomości e-mail do agentów, gdy zgłoszenie jest przypisane do agenta lub gdy klient odpowiedział w przypisanym zgłoszeniu. Przeczytaj o tej funkcji.

Powiadomienia e-mail

Zostań na bieżąco z powiadomieniami e-mail LiveAgent. Nie przegap nowych zgłoszeń i odpowiedzi. Wypróbuj za darmo!

Szablony powiadomień umożliwiają przygotowanie szablonów, z których możesz później skorzystać. W ten sposób Ty i członkowie Twojego zespołu zaoszczędzicie dużo czasu.

Szablony powiadomień

Szablony powiadomień umożliwiają przygotowanie szablonów, z których możesz później skorzystać. W ten sposób Ty i członkowie Twojego zespołu zaoszczędzicie dużo czasu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x