Michaela Gombárová customer success

Sukces klienta VIP - linia Michaeli

Skontaktuj się bezpośrednio z Michaelą za pomocą przycisku poniżej.

Harmonogram pracy Michaeli (CET, czas Wiedeński)

Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 11:00 – 19:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 11:00 – 19:00
Piątek: 9:00 – 17:00

Artykuły powiązane zMichaela
Obsługa klienta to zestaw usług świadczonych przez firmę na rzecz klienta. Jest to również element zarządzania relacjami z klientami.

Obsługa klienta

Discover the essentials of effective customer support with LiveAgent. Learn how to integrate various communication channels like email, live chat, and social media to enhance customer satisfaction and retention. Uncover the differences between customer service and customer support, and explore the benefits of a well-managed support system. Visit now to elevate your customer relationships and boost your business success!

ZľavaDňa to słowacki sklep online oferujący produkty, usługi i upominki z rabatem do 90%. Przeczytaj o nich więcej.

ZlavaDna

ZlavaDna to lider na rynku ofert i kuponów w Europie Środkowej, który dzięki LiveAgent znacząco usprawnił obsługę klienta. Obsługując miesięcznie tysiące zapytań przez e-mail, czat na żywo i telefon, ZlavaDna osiągnęła imponujący wzrost satysfakcji klientów. Dołącz do nich i odkryj, jak efektywna obsługa klienta może wspierać rozwój Twojej firmy.

Zastanawiasz się nad wybraniem Re:amaze dla wparcia klienta w mediach społecznościowych? Przeczytaj naszą recenzję i zobacz, jak poradziło sobie w naszych ogólnych testach.

Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze

Odkryj funkcjonalności Re:amaze - oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych. Integracja z Twitterem, łatwa kategoryzacja zgłoszeń i organizacja komunikacji. Dowiedz się więcej o doświadczeniu użytkownika i planach cenowych. Sprawdź, jak Re:amaze zdobywa ocenę 4.2!

Przeprowadź migrację z osTicket do LiveAgent przy wsparciu naszego zespołu i uzyskaj dostęp do wielokanałowego rozwiązania zgłoszeniowego.

Migracja osTicket - LiveAgent

Przenieś swoje wsparcie klienta na wyższy poziom! Migracja z osTicket do LiveAgent z pomocą ekspertów i dostępem do wielokanałowego systemu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x