Dostępność i Zakres usług
Jest to dodatkowa funkcja, która jest dostępna w przypadku, gdy większy klient potrzebuje dedykowanej osoby i jest dostępna tylko dla najwyższego planu (All-inclusive) z dodatkową opłatą 1000 €/miesiąc.
Dedykowany zakres wsparcia
Dedykowany pojedynczy punkt kontaktowy
Będziesz mieć dedykowanego agenta wsparcia, którego znasz po imieniu, dedykowanego Tobie i Twojej firmie, z którym możesz skontaktować się w dowolnym momencie.
Będziesz mieć również dostęp do unikalnego przycisku czatu, który pozwoli Ci bezpośrednio skontaktować się z dedykowanym agentem. Będziesz mieć również dostęp do ich kalendarza i umówić się z nimi na rozmowę.
Priorytetowy dostęp do starszych agentów
Jeśli potrzebujesz zaawansowanego wsparcia, natychmiast przekierujemy Cię do agenta technicznego drugiego poziomu, który ma doświadczenie w rozwiązywaniu złożonych problemów technicznych.
Sprawdź połączenia
Możesz umówić się na rozmowę telefoniczną z dedykowanym agentem pomocy technicznej w celu uzyskania pomocy, szkolenia dotyczącego funkcji lub przeprowadzenia burzy mózgów podczas wdrażania zmian w systemie.
Dostępność dedykowanego agenta wsparcia
Oprócz całodobowej obsługi czatu na naszej stronie internetowej i standardowego wsparcia przez e-mail, zyskasz:
- Dedykowana obsługa czatu od 9:00 do 17:00 CET poniedziałek – piątek
- Połączenia odebrane poza godzinami pracy będą przekazywane na pocztę głosową, a my dołożymy wszelkich starań, aby oddzwonić/podjąć działanie JAK NAJSZYBCIEJ.
- Dedykowane wsparcie e-mailowe od 9:00 do 17:00 CET poniedziałek – piątek
- Zbieramy e-maile otrzymane poza godzinami pracy; jednak możemy zagwarantować, że nie podejmiemy żadnych działań do następnego dnia roboczego.
- Dedykowana pomoc telefoniczna: możesz zarezerwować rozmowę ze swoim dedykowanym agentem pomocy technicznej w oparciu o jego dostępność w kalendarzu.
Czasy odpowiedzi VIP SLA
Istotność | Derfinicja | Docelowe czasy reakcji początkowej | Docelowe czasy reakcji na dalsze działania |
Poziom istotności 1 krytyczny | Usługa nie działa lub jest niedostępna. Sytuacja wstrzymuje działalność biznesową klienta i nie istnieje żadne obejście proceduralne. | 1 godzinę lub mniej. | 4 godziny lub mniej. Agenci pomocy technicznej będą współpracować z naszymi administratorami, aby jak najszybciej przywrócić usługę. |
Poziom istotności 2 Wysoki | Znaczące pogorszenie wydajności. Usługi w chmurze działają, ale wykazują bardzo obniżoną wydajność, która ma znaczący wpływ na użytkowanie. | 1 godzinę lub mniej. | 4 godziny lub mniej. Agenci pomocy technicznej będą współpracować z naszymi administratorami, aby jak najszybciej przywrócić usługę. |
Poziom istotności 3 standard | Częściowa utrata usług w chmurze, która ma wpływ na działalność klienta. Na przykład nowe wiadomości e-mail nie są pobierane lub określona integracja nie działa. | 2 godziny pracy lub mniej. Twój wyznaczony agent nawiąże kontakt w ciągu 1-2 godzin, zazwyczaj od razu. | 2 dni robocze lub mniej Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco. |
Poziom istotności 4 poprawka błędu | Zapytanie dotyczące błędu (problem niekrytyczny). Na przykład podczas korzystania z programu LiveAgent występuje określona usterka (np. określony warunek reguły nie działa lub jest podobny). | 1 dzień roboczy lub mniej Twój wyznaczony agent skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin, zazwyczaj od razu. | Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco. |
Poziom istotności 5 Wniosek | Poproś o konsultację dotyczącą konfiguracji, sugestię dotyczącą nowej funkcji lub inne pytanie do naszego wsparcia. Na przykład konfigurowanie reguł automatyzacji, konsultowanie przypadku użycia, pytanie o funkcję lub podobne. | 1 dzień roboczy lub mniej. | Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco. |
Szukasz alternatywy dla Vision?
Szukasz alternatywy dla Vision? LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, które zwiększa satysfakcję klientów i produktywność zespołu. Z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami, oferuje wsparcie przez e-mail, czat na żywo, call center i media społecznościowe. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i podnieś poziom obsługi swojej firmy bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
Szukasz alternatywy dla Zopim?
Szukasz alternatywy dla Zopim? LiveAgent to najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta z najszybszym czatem na żywo, ponad 175 funkcjami i przystępnymi cenami. Oferuje wsparcie 24/7 przez e-mail, media społecznościowe, telefon i więcej. Wypróbuj darmowy okres próbny bez karty kredytowej i dołącz do firm takich jak Huawei i BMW. Sprawdź, dlaczego LiveAgent to najczęściej polecane rozwiązanie dla małych i średnich firm!
Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż
LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.