Pilnowanie osobnych kont mailowych, gdzie trafiają zapytania od klientów, jest męczące i nieproduktywne. Łatwo zgubić wiadomości lub zapomnieć o odpowiedziach.
Ułatw pracę sobie i swoim konsultantom i miej pełny podgląd na przychodzące wiadomości. Nadaj każdemu dostęp do wspólnej skrzynki.
Importuj pocztę z innych systemów pocztowych, jak Microsoft Outlook, Office 365 lub Gmail lub z Twojego serwera pocztowego. Korzystaj z zalet wspólnej skrzynki.
Wspólna skrzynka pocztowa to część naszego systemu help desk i ticketowego. Jest to taki Gmail i Asana do obsługi klienta.
Każdy z Twoich konsultantów otrzymuje swój login, dający im dostęp do wspólnego pulpitu. Mogą wyświetlić zgłoszenia, sprawdzić, kto się zajmuje daną sprawą, oraz co wymaga natychmiast uwagi.
Zadowolenie klientów jest ściśle powiązane z zaangażowaniem, wskaźnikiem konwersji i przychodem. Im większa satysfakcja Twoich klientów, tym lepiej radzi sobie Twój biznes. Dostarczając Twoim klientom szybką, spersonalizowaną i kompetentną obsługę, pracujesz nad zaangażowaniem klientów, przychodem i konwersją.
Automatycznie organizuje wszystkie przychodzące zapytania ze względu na priorytet (określany na podstawie umowy o poziomie świadczonych usług, daty otrzymania zgłoszenia i tagów) i przypisuje je do odpowiednich działów i agentów.
LiveAgent pomaga Twoim agentom we wspólnym pracowaniu nad skomplikowanymi zapytaniami. Jeden agent może podjąć pracę tam, gdzie inny skończył, a cały postęp będzie zapisany. Agenci mogą sobie zostawiać wewnętrzne notatki, pisać na czacie czy nawet dzwonić do siebie.
Twoi agenci nie będą już tracić czasu na sprawdzanie wielu kont i przełączanie się między usługami. Dzięki temu, mogą skupić się na dostarczaniu personalizowanego i kompetentnego wsparcia Twoim klientom.
Wspólna skrzynka to najbezpieczniejsze rozwiązanie dla Twojego biznesu i klientów. Nie musisz pilnować wielu kont, a każdy agent ma unikalne dane logowania.
Wraz ze rozwojem Twojego biznesu zwiększają się zyski, ale też otrzymujesz więcej zgłoszeń czy zapytań o produkt. O ile wcześniej jedna osoba mogła spokojnie się tym zajmować, a w razie jej nieobecności dane logowania dostawał ktoś inny, to w tej sytuacji to może być niewystarczające.
Zmagasz się z nieporozumieniami wynikającymi z braku kontekstu i transparentności? Mamy na to rozwiązanie.
LiveAgent oferuje wbudowane funkcje, które pozwalają Ci na zarządzanie zapytaniami od klientów z poziomu jednego pulpitu – w szybki i efektywny sposób.
LiveAgent daje Ci dostęp do nielimitowanej historii kontaktu z klientami, a nasz wbudowany CRM ułatwia udostępnianie zgłoszeń i informowanie Twoich współpracowników o postępach.
LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomóż im szybciej z LiveAgent.
LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.
Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.
Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.
W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.
Miej nasze profesjonalne rozwiązanie help desk za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych kosztów ani długoterminowych zobowiązań. Przetestuj je przez 14 dni za darmo i sprawdź wszystkie dostępne opcje.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.