Obecnie akceptujemy posty gościnne, ale pamiętaj, że jesteśmy bardzo wybredni, jeśli chodzi o ich jakość. Ponieważ stawiamy na jakość, a nie na ilość, raczej nie będziemy publikować przeciętnych treści, które można gdziekolwiek znaleźć w Internecie. Wszystkie dodatkowe informacje znajdziesz poniżej.

Główne zasady:

  • wyślij nam 3-5 pomysłów na tematy związane z obsługą klienta, czatem na żywo lub oprogramowaniem pomocy technicznej. Nie akceptujemy nieistotnych tematów spoza naszej branży.
  • celem postu gościnnego jest nie tylko ekspozycja i link. Spróbuj też skupić się na wygenerowaniu ruchu organicznego poprzez zbadanie potencjalnych słów kluczowych o niskiej konkurencji z przyzwoitą liczbą wyszukiwań
  • wybierz temat(y), o których masz największą wiedzę. Jeśli potrzebujesz pomocy w ich wyborze lub wyszukiwaniu docelowych zapytań, skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy.
  • po wybraniu tematu, głównego słowa kluczowego i fraz dodatkowych, utwórz schemat swojego posta, który będzie zgodny ze wszystkim, co napisano poniżej (będzie zawierać metatagi, tagi H2, zdjęcia, innego rodzaju multimedia itp.)
  • po zatwierdzeniu konspektu ustalimy termin i datę publikacji oraz inne szczegóły
  • gdy artykuł jest gotowy, wyślij nam e-mail z dołączonym BIO i wyślij je na adres matej (at) liveagent.com

Sprawdź, czy:

  • LiveAgent jest zawsze napisane razem
  • Twój tekst ma co najmniej 2000 słów, najlepiej więcej
  • zawartość jest zoptymalizowana pod kątem określonych słów kluczowych i zawiera słowo kluczowe LSI, sprawdź je tutaj i umieść główne słowo kluczowe: http://lsigraph.com/
  • tytuł jest jasny i dobrze opisuje temat, rozważ użycie nawiasów [] i ()
  • tytuł przekonuje ludzi do kliknięcia
  • piszesz przystępnym językiem
  • użyte są krótkie zdania i akapity
  • po tytule wstawiony jest krótki opis artykułu
  • artykuł jest podzielony na kilka tytułów i podtytułów, które pomogą czytelnikowi zorientować się w tym konkretnym artykule
  • artykuły znajdują się w akapitach (równo rozdzielonych), aby były bardziej czytelne
  • w artykule jest więcej niż 5 zdjęć, najlepiej własnych, zrzuty ekranu ze strzałkami są też w porządku
  • udało Ci się dodać filmy/prezentacje/infografiki/gify – są zawsze mile widziane
  • użyte są różne treści – dyskusje, cytaty, tweety, tabele, wykresy
  • użyte są różne opcje formatowania: pogrubiony tekst, wypunktowanie, numerowany tekst
  • w dłuższych artykułach zastosowany jest spis treści lub tzw. linkowanie do artykułu
  • tekst oddzielony jest spacją, aby był czytelny
  • w tekście znajdują się linki zewnętrzne (do autorytatywnych/tematycznie podobnych stron internetowych) i najlepiej do nowych treści z różnych źródeł. Wykorzystaj http://pagerank.jklir.net/ + Alexa.com i sprawdź autorytet stron internetowych + ruch lub podobne narzędzia (2-5 linków)
  • jeśli to możliwe i istotne, zawarty jest link do PostAffiliatePro, QualityUnit lub wspomnienie naszej marki (LiveAgent)
  • w tekście znajdują się linki do własnych stron internetowych (2-5 stron)
  • w tekście użyte są wskazówki, statystyki lub inne ciekawe fakty
  • listy działają dobrze (np. 10 wskazówek dotyczących ćwiczeń)
  • teksty linków (zwane kotwicami) zawierają odpowiednie i różne słowa kluczowe i składają się z ponad 2 słów
  • linki, które są płatne/promocyjne, nie mają atrybutu follow dla wyszukiwarek
  • w tekście możesz wspomnieć o sugerowanych produktach, które są związane z tematem
  • na końcu artykułu musi znajdować się jeden przycisk wezwania do działania lub kilka takich przycisków w artykule

Zanim wyślesz konspekt, sprawdź, czy:

  • tytuł jest chwytliwy i zawiera słowa kluczowe
  • tytuł lub tag h1 SEO znajduje się tylko raz w artykule i zawiera najważniejsze słowa kluczowe
  • istnieje kilka podtytułów jako tagi h2 i zawierają inne ważne słowa kluczowe, a zawartość w nich jest równomiernie rozłożona
  • URL jest krótki i zawiera słowa kluczowe
  • wybrana jest kategoria i 1 lub więcej tagów
  • wyróżniony obraz jest ustawiony i wyświetla się poprawnie
  • Tytuł SEO ma maksymalnie 55 znaków i zawiera słowa kluczowe
  • meta opis ma do 155 znaków i jest chwytliwy
  • zdjęcie ma rozmiar do 100kb, zawiera znacznik Alt, odpowiednią nazwę pliku i można z niego swobodnie korzystać (licencja)
  • wstawionych jest kilka linków przychodzących i wychodzących powiązanych z artykułem
  • w artykule nie ma błędów gramatycznych!
  • masz gotowe BIO i nie możesz się doczekać, aż post pojawi się na naszej stronie 🙂
Powiązane artykuły
Kiedy pojawia się nowe zgłoszenie, nikt go nie posiada. Po otwarciu zgłoszenia możesz przypisać go do działu lub do określonego agenta. Możesz ustawić kryteria.

Przypisane zgłoszenie

Odkryj, jak automatyzacja przypisywania zgłoszeń w LiveAgent usprawnia komunikację między agentami a klientami. Zarządzaj zgłoszeniami z różnych kanałów w jednej skrzynce odbiorczej, zwiększając efektywność obsługi. Wypróbuj bezpłatnie i przekonaj się, jak łatwo można poprawić jakość wsparcia klienta!

LiveAgent automatycznie podświetli te zgłoszenia i posortuje je według priorytetu. Status zgłoszenia jest również nazywany fazą zgłoszenia.

Status zgłoszenia

LiveAgent automatycznie podświetli te zgłoszenia i posortuje je według priorytetu. Status zgłoszenia jest również nazywany fazą zgłoszenia.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Warunki programu afiliacyjnego LiveAgent

Dołącz do programu afiliacyjnego LiveAgent i ciesz się prowizjami do 30%! Zrozum i zaakceptuj warunki, by promować LiveAgent legalnie i efektywnie. Osiągnij poziom profesjonalny, spełniając kryteria sprzedaży, i zyskaj dedykowanego opiekuna oraz dostęp do ekskluzywnych zasobów. Przestrzegaj zasad, aby uniknąć dezaktywacji konta. Sprawdź szczegóły i zacznij zarabiać z nami!

Zachęć odwiedzających witrynę do działania dzięki proaktywnym zaproszeniom na czat. Twoje niestandardowe zaproszenie wyświetli się klientowi podczas przeglądania.

Proaktywne zaproszenia do czatu

Odkryj, jak proaktywne zaproszenia do czatu od LiveAgent mogą zwiększyć ROI i poprawić obsługę klienta dzięki zaawansowanym funkcjom. Personalizowane, automatyczne zaproszenia do rozmowy na żywo z agentami dostępne są w różnych językach. Zyskaj przewagę dzięki spersonalizowanej obsłudze i zmniejsz liczbę zgłoszeń, poprawiając doświadczenie zakupowe klientów. Wypróbuj teraz za darmo!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x